[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Max

Administrator
Forumleiding
Ik volg de CL en de buitenlandse competities te weinig, maar die Oblak maakt altijd een sterke indruk.
 

Eef de Kip

Well-known member
Oblak kost je natuurlijk ook minimaal 50 miljoen en ik kan me niet voorstellen dat Real Navas voor minder laat gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je kan beter 70 miljoen euro aan Oblak uitgeven dan aan Becker denk ik.
 

zwammy

Well-known member
Neuh. Gaat m ook niet wirden. Als Chelsea 35 voor Courtois krijgt gaat Lpool geen 70 geven voor Becker.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De clubs zijn eruit, Alisson zal spoedig gekeurd worden in Liverpool. Dat zegt overigens nog niets, zie Fekir.
 

Janssen

Well-known member
[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Opzich is er niets mis mee dat de Engelsen geld naar de Serie A brengen. Die competitie wordt steeds interessanter.
 

Janssen

Well-known member
Als vergelijking; Courtois lijkt 35 miljoen op te gaan leveren. Dan is het dubbele voor een doelman die zich nog niet bewezen heeft wel wat gortig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als vergelijking; Courtois lijkt 35 miljoen op te gaan leveren. Dan is het dubbele voor een doelman die zich nog niet bewezen heeft wel wat gortig.

Courtois een 1-jarig contract en wil per se naar Spanje. Maar wel eens dat die 70 miljoen te hoog is.
 

zwammy

Well-known member
Ach, en anders verkopen ze wel weer een speler naar Barca voor het 2 dubbele en kunnen ze ook nog een andere bizarre aankoop doen. Ik ben toch verrekte blij met het lijstje.
 

zwammy

Well-known member
Mignolet op het lijstje van Barca. Dat zou toch mooi zijn als je die voor 15 miljoen kan slijten :D
 
Bovenaan