[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Batigoal

Well-known member
Zowel Spaanse als Engelse media melden dat Pogba persoonlijk rond is met Barcelona. Dat zou nog even een toptransfer zijn zeg.
 

Atreides

Well-known member
Hij is nu wereldkampioen, en een 4 jarig contract nog. En de voetbalmaatschappij is weer een tikkie gekker geworden.

Dus reken maar dat die over de 100 miljoen gaat.

Je hebt Mourinho niet horen mopperen?

Die is echt niet meer waard geworden.
 

Janssen

Well-known member
Ik heb ook al 45 miljoen + Mina en Gomes voorbij zien komen. Dat zou een redelijke deal zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lees net een gerucht dat het transferrecord voor keepers alweer verbroken wordt. Chelsea schijnt te gaan voldoen aan de ontsnappingsclausule van 80 miljoen van ene Kepa Arrizabalaga. Ik heb echt nog nooit van die man gehoord.
 

Pascallovic

Well-known member
Lees net een gerucht dat het transferrecord voor keepers alweer verbroken wordt. Chelsea schijnt te gaan voldoen aan de ontsnappingsclausule van 80 miljoen van ene Kepa Arrizabalaga. Ik heb echt nog nooit van die man gehoord.
Gisteren zouden ze Oblak halen voor 100 miljoen. Ken hem qua naam wel. Werd een jaar geleden aan Real Madrid gelinkt als opvolger van Navas. Dit totdat hij zijn contract verlengde en die clausule van 80 miljoen erin kwam.
 

Janssen

Well-known member
[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Die Spaanse clubs lachen zich wel een breuk zo. Ze stellen standaard een clausule in van 4 a 5 keer de transferwaarde en die Engelsen betalen doodleuk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Spaanse clubs lachen zich wel een breuk zo. Ze stellen standaard een clausule in van 4 a 5 keer de transferwaarde en die Engelsen betalen doodleuk.

Ja, ik vond de transfersom voor Alisson al bizar hoog, maar dat is de eerste keeper van Brazili? en heeft zich bewezen in de Champions League en op het WK.
 

SanMark.

Well-known member
Die Spaanse clubs lachen zich wel een breuk zo. Ze stellen standaard een clausule in van 4 a 5 keer de transferwaarde en die Engelsen betalen doodleuk.

Dat doen ze al 20 jaar. Alleen sinds circa 2 jaar worden die bedragen gewoon betaald. Dus die bedragen zijn gewoon te laag.
 

Batigoal

Well-known member
Van Chelsea en Man Utd kunnen we vandaag en morgen nog gekke sprongen verwachten. Die beleven een ongelukkige transferperiode, maar willen wel versterkingen. En geld genoeg.
 
Bovenaan