[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Maasveld

Well-known member
Dat hij tegen hoge druk bestand is en kwalitatief goed genoeg is om op het hoogste niveau te acteren.
Hmm, op het WK twee grove fouten, tegen Liverpool waren niet alle ballen onhoudbaar. Kan best zijn dat ie verder de sterren van de hemel heeft gekeept, maar dat is me nooit opgevallen.
 

Batigoal

Well-known member
Prima keeper hoor die Kepa, maar ik had als Chelsea zijnde toch gewoon Keylor Navas in de ruildeal met Courtois meegenomen. Onderschatte keeper die zich al langer heeft bewezen op topniveau.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Na Kepa gaat Chelsea ook de volgende versterking ophalen in Spanje. Kovacic komt op huurbasis (met optie tot koop) over van Real Madrid.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat Real wordt er kwalitatief en in de breedte ook niet sterker op. Dat wordt een makkie voor Barca in La Liga dit jaar.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Atleti heeft zich leuk versterkt inderdaad. En Costa gaat dit seizoen helemaal los.

United zal vandaag echt nog wel iets doen en ook van Spurs verwacht ik een transfer, maar die hebben eigenlijk al een goed team en de talenten zijn daar weer een jaar verder.

City en Arsenal zijn wel klaar en Chelsea gaat misschien nog wat doen.

Denken jullie dat er nog iemand uit de Eredivisie naar de PL gaat vandaag?
 

Wigboldus

Well-known member
Ik denk dat United niets meer gaat doen. Een extra speler erbij maakt echt niets meer uit als Mourinho dit spel blijft spelen. Met deze selectie kun je gewoon kampioen worden.
 

Atreides

Well-known member
Ik denk dat United niets meer gaat doen. Een extra speler erbij maakt echt niets meer uit als Mourinho dit spel blijft spelen. Met deze selectie kun je gewoon kampioen worden.

Jos? is team Wigboldus

Jos? Mourinho is zojuist begonnen aan zijn eerste reguliere persconferentie van het nieuwe seizoen. De Manchester United-manager blikt vooruit op de openingswedstrijd tegen Leicester City (vrijdag, 21.00 uur), maar natuurlijk gaat het ook over transfers. Of de Portugees nog aanwinsten verwacht? 'Nee, ik heb er geen vertrouwen in. Dat de markt vandaag sluit, betekent in ieder geval dat ik kan stoppen met er aan te denken. Ik moet me focussen op de spelers die ik heb. Gelukkig is er snel een interlandbreak, zodat spelers kunnen herstellen en we snel compleet zijn

:eek:mg:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Marca zou gemeld hebben (...) dat Odegaard weer een jaar naar Heerenveen gaat. Hij is als enige buiten de selectie gelaten van de Europese Super Cup, waar zelfs twee geblesseerden inzitten.
 

Batigoal

Well-known member
Mino Raiola blufte de afgelopen periode richting een aantal clubs om zo voor zijn cli?nt Mario Balotelli een vette transfer te regelen, met uiteraard een vette commissie voor hemzelf, maar dat is mislukt nadat Marseille als enige concrete ge?nteresseerde niet bereid was zoveel geld te geven aan de 2. Balo hoopt nu in genade te worden aangenomen bij trainer Vieira. En omdat Raiola teleurgesteld is heeft hij maar Paul Scholes met de grond gelijk gemaakt nadat die het waagde om een andere cashcow van Raiola, Paul Pogba, te bekritiseren.
 

Atreides

Well-known member
Maakt Quincy Promes nog een mooie transfer vlak voor het sluiten van de transfermarkt? Het zou zomaar kunnen. Volgens L'?quipe heeft AS Monaco zich namelijk gemeld voor de Oranje-international. Promes moet bij de topclub uit de Ligue 1 de opvolger worden van de naar Atl?tico Madrid vertrokken Thomas Lemar. Spartak Moskou zou bereid zijn om Promes voor zo'n 20 miljoen euro van de hand te doen. (vi.nl).

Zou een mooie overstap zijn. Hup Promes!
 

Batigoal

Well-known member
Lijkt me verstandig voor zijn ontwikkeling als hij nu naar een betere competitie overstapt. Monaco is een club die lekker aanvallend speelt, dus logische overstap.
 

Batigoal

Well-known member
Opvallende ontwikkeling bij talentenfabriek Toulouse, waar ze met Jean-Clair Todibo dit seizoen een nieuwe parel hebben. De 18-jarige verdediger is doorgebroken en behoort zelfs tot de genomineerden voor de Golden Boy Award. Enige probleem is dat Toulouse al maanden aan het onderhandelen is over een profcontract, maar nog steeds niet tot een overeenstemming is gekomen met Todibo en zijn zaakwaarnemer. En die hebben de onderhandelingen nu afgebroken. Zo speelt ??n van de grotere Franse talenten met een amateurcontract en zal hij de club gratis verlaten. Juventus en Dortmund hebben al interesse getoond. Daar leid je dan spelers voor op als club.
 
Bovenaan