Dat zou een sensatie zijn.Voormalig bundesliga topscorer Alex Meier naar St.Pauli volgens Bild.
Geld te veel blijkbaar. Wat een beperkte spits is dat. Raakt totaal het overzicht kwijt als ie voor het doel komt.
Defoe gaat naar Rangers.Ze hebben met King, Wilson en Defoe heel goede spitsen?
Dortmund heeft een belachelijk goeie deal gesloten met Chelsea betreffende Pulisic (60+ miljoen + een half jaar gratis huur), maar daar houdt het nog niet op. Dortmund heeft als opvolger Thorgan Hazard op het oog. Chelsea heeft echter een terugkoopclausule van 42 miljoen. Dortmund zou precies dat bedrag op tafel willen leggen. Het gerucht gaat nu dat, mocht er een club meer dan 42 miljoen bieden, Chelsea gebruik maakt van de clausule en hem dan weer doorverkoopt aan Dortmund. Ik vraag me af in hoeverre dit geoorloofd is.
Die clausule vind ik ook niet zo spannend, dat komt inderdaad wel vaker voor. Dat de speler dan als het ware doorgesluisd wordt naar een derde club vind ik wat interessanter.Volgens mij heeft Man Utd ook zo'n clausule in het contract opgenomen met de verkoop van Depay aan Lyon.