[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Batigoal

Well-known member
Alexander Isak keert niet meer terug in Nederland. De Zweedse spits is in Spanje om zijn transfer naar Real Sociedad af te ronden.
 

Batigoal

Well-known member
En datzelfde Real Sociedad lijkt er nu verrassend met ?degaard vandoor te gaan. Afgelopen week kwamen er berichten dat de Noor niet naar Ajax, maar Leverkusen zou gaan. Nu zou hijzelf liever weer in Spanje willen voetballen. Spelen er straks dus twee jonge Scandinavische talenten die in de Eredivisie furore maakten.
 

Batigoal

Well-known member
Als zijn transfer naar Juventus doorgaat, wordt Matthijs de Ligt na Cristiano Ronaldo de duurst betaalde speler in Itali?. Bizar.
 

Eef de Kip

Well-known member
Tsja, hij doet natuurlijk precies waar hij voor betaald wordt lijkt me en ik kan me niet voorstellen dat de Ligt liever naar een andere club was gegaan.
Naar verluidt was er uit de PL geen concrete interesse en vind ik het ook wel weer te begrijpen dat hij niet naar PSG wil.
Blijven Bayern, Barcelona en Juventus over en dan is het toch niet zo heel raar dat hij voor de laatste kiest?
 

Pascallovic

Well-known member
Toch wel weer apart dat Raiola bakken vol kritiek over zich heen krijgt terwijl hij gewoon zijn werk doet.
Als ie de Ligt nou naar een idiote club zou brengen had ik er nog iets van begrepen, maar Juventus is gewoon Europese top. Als je zoals de Ligt niet specifiek een club in het buitenland hebt waarvoor je wilt spelen, dan is het niet zo gek om voor de portemonnee kiezen als je naar de kampioen van Spanje, Italie of Frankrijk kan.
 

Batigoal

Well-known member
Toch wel weer apart dat Raiola bakken vol kritiek over zich heen krijgt terwijl hij gewoon zijn werk doet.

Dat toch niet? Ik vind Juve na Bar?a de beste optie voor De Ligt. Vanuit Juventus vind ik het echter bizar dat ze zoveel salaris aan hem besteden.
 

Maasveld

Well-known member
Dat toch niet? Ik vind Juve na Bar?a de beste optie voor De Ligt. Vanuit Juventus vind ik het echter bizar dat ze zoveel salaris aan hem besteden.
Raiola speelt de clubs lekker tegen elkaar uit om de prijs op te drijven. Daar heb ik nu ook weer genoeg kritiek op gehoord, terwijl hij gewoon de best mogelijke deal voor zijn cli?nt eruit wil slepen.
 

Pascallovic

Well-known member
Raiola speelt de clubs lekker tegen elkaar uit om de prijs op te drijven. Daar heb ik nu ook weer genoeg kritiek op gehoord, terwijl hij gewoon de best mogelijke deal voor zijn cli?nt eruit wil slepen.

En Hugo Borst kwalificeert dat als geldwolf, omdat de Ligt niet kiest voor het Barcelona waar mensen op geilen. Volgens mij zit er meer structuur en idee achter het beleid bij Juventus dan bij Barcelona.
 

Hankie

Well-known member
Als leermeester Chiellini, met daarnaast Bonucci, Barzagli en Caseras. Of Pique, Umtiti en nog wat prut. Dan is de keuze ook wel makkelijk als je beter wilt worden.
 

Janssen

Well-known member
En Hugo Borst kwalificeert dat als geldwolf, omdat de Ligt niet kiest voor het Barcelona waar mensen op geilen. Volgens mij zit er meer structuur en idee achter het beleid bij Juventus dan bij Barcelona.

In welk opzicht precies?

Juventus koop elk jaar genoeg rommel maar omdat de rest in de competitie er niks van bakt, of ze net de beste speler bij een concurrent kopen, valt het niet op.
 

Pascallovic

Well-known member
In welk opzicht precies?

Juventus koop elk jaar genoeg rommel maar omdat de rest in de competitie er niks van bakt, of ze net de beste speler bij een concurrent kopen, valt het niet op.
Alleen voor die rommel betalen ze geen honderd miljoen+, om ze vervolgens binnen de kortste keren af te schrijven. Het beleid bij Barca slaat al een tijd nergens op. Dan moet Coutinho komen, dan weer Dembele. Malcolm terwijl hij het niveau niet heeft en ze hem niet nodig hebben. Dan maar Vidal terughalen, of die Braziliaan, die daarna na een goed seizoen ook weer snel weg is. Het meest lachwekkende was natuurlijk Kevin-Prince Boateng huren. Al het beleid waar de concurrentie vroeger om werd bekritiseerd voeren ze nu zelf uit.

Ruim 10 jaar wellicht het beste elftal ooit gecreeerd. Het beleid wat ze nu voer staat daar volledig haaks op.
 

Janssen

Well-known member
Alleen voor die rommel betalen ze geen honderd miljoen+, om ze vervolgens binnen de kortste keren af te schrijven. Het beleid bij Barca slaat al een tijd nergens op. Dan moet Coutinho komen, dan weer Dembele. Malcolm terwijl hij het niveau niet heeft en ze hem niet nodig hebben. Dan maar Vidal terughalen, of die Braziliaan, die daarna na een goed seizoen ook weer snel weg is. Het meest lachwekkende was natuurlijk Kevin-Prince Boateng huren. Al het beleid waar de concurrentie vroeger om werd bekritiseerd voeren ze nu zelf uit.

Ruim 10 jaar wellicht het beste elftal ooit gecreeerd. Het beleid wat ze nu voer staat daar volledig haaks op.

Klopt deels wel maar is natuurlijk ook wel een beetje makkelijk achteraf. Coutinho was op dat moment misschien wel de beste speler van de PL,als je net 220m voor Neymar hebt ontvangen kun je dan wel 100m neerleggen voor zo'n speler in deze tijd. Malcom was een groot talent en daar moet je een beetje geluk mee hebben.

Eens wat betreft Dembele en Vidal, dat is gewoon rommel. Al valt Dembele ineens wel heel erg tegen vergeleken met zijn tijd bij Dortmund. Boateng was overigens niet meer dan een lullige poging om een plan B te hebben bij een achterstand. Maar schuif dan een jeugdspeler van 1 meter 90 door zou je zeggen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Laatste ben ik niet met je eens. Als je met plan B iets moet forceren is het handig als diegene ook een beetje ervaring heeft.
 
Bovenaan