Als zijn transfer naar Juventus doorgaat, wordt Matthijs de Ligt na Cristiano Ronaldo de duurst betaalde speler in Itali?. Bizar.
Ordinaire geldwolf is het, aldus Hugo Borst.
Zijn sowieso geen andere redenen denkbaar danhet grote geld om voor Juventus te kiezen.
Ordinaire geldwolf is het, aldus Hugo Borst.
Als ie de Ligt nou naar een idiote club zou brengen had ik er nog iets van begrepen, maar Juventus is gewoon Europese top. Als je zoals de Ligt niet specifiek een club in het buitenland hebt waarvoor je wilt spelen, dan is het niet zo gek om voor de portemonnee kiezen als je naar de kampioen van Spanje, Italie of Frankrijk kan.Toch wel weer apart dat Raiola bakken vol kritiek over zich heen krijgt terwijl hij gewoon zijn werk doet.
Toch wel weer apart dat Raiola bakken vol kritiek over zich heen krijgt terwijl hij gewoon zijn werk doet.
Raiola speelt de clubs lekker tegen elkaar uit om de prijs op te drijven. Daar heb ik nu ook weer genoeg kritiek op gehoord, terwijl hij gewoon de best mogelijke deal voor zijn cli?nt eruit wil slepen.Dat toch niet? Ik vind Juve na Bar?a de beste optie voor De Ligt. Vanuit Juventus vind ik het echter bizar dat ze zoveel salaris aan hem besteden.
Raiola speelt de clubs lekker tegen elkaar uit om de prijs op te drijven. Daar heb ik nu ook weer genoeg kritiek op gehoord, terwijl hij gewoon de best mogelijke deal voor zijn cli?nt eruit wil slepen.
En Hugo Borst kwalificeert dat als geldwolf, omdat de Ligt niet kiest voor het Barcelona waar mensen op geilen. Volgens mij zit er meer structuur en idee achter het beleid bij Juventus dan bij Barcelona.
Alleen voor die rommel betalen ze geen honderd miljoen+, om ze vervolgens binnen de kortste keren af te schrijven. Het beleid bij Barca slaat al een tijd nergens op. Dan moet Coutinho komen, dan weer Dembele. Malcolm terwijl hij het niveau niet heeft en ze hem niet nodig hebben. Dan maar Vidal terughalen, of die Braziliaan, die daarna na een goed seizoen ook weer snel weg is. Het meest lachwekkende was natuurlijk Kevin-Prince Boateng huren. Al het beleid waar de concurrentie vroeger om werd bekritiseerd voeren ze nu zelf uit.In welk opzicht precies?
Juventus koop elk jaar genoeg rommel maar omdat de rest in de competitie er niks van bakt, of ze net de beste speler bij een concurrent kopen, valt het niet op.
Alleen voor die rommel betalen ze geen honderd miljoen+, om ze vervolgens binnen de kortste keren af te schrijven. Het beleid bij Barca slaat al een tijd nergens op. Dan moet Coutinho komen, dan weer Dembele. Malcolm terwijl hij het niveau niet heeft en ze hem niet nodig hebben. Dan maar Vidal terughalen, of die Braziliaan, die daarna na een goed seizoen ook weer snel weg is. Het meest lachwekkende was natuurlijk Kevin-Prince Boateng huren. Al het beleid waar de concurrentie vroeger om werd bekritiseerd voeren ze nu zelf uit.
Ruim 10 jaar wellicht het beste elftal ooit gecreeerd. Het beleid wat ze nu voer staat daar volledig haaks op.