Jij bent dan ook nog een zeer jonge god.
In landstitels van Feyenoord zijn wij even oud. Ook nog eens beide in de Feyenoord maand geboren.
Ze hebben van Ajax gewonnen.
Dat is ons ook wel eens gelukt. Afgelopen seizoen zelfs met 6-2.
Jij bent dan ook nog een zeer jonge god.
Ze hebben van Ajax gewonnen.
Ik zou willen zeggen dat Spurs het AZ van Engeland is. Maar daarvoor heeft AZ recent te veel gewonnen.Op grond waarvan is Spurs big? In mijn leven hebben zij twee League cups, een FA community Shield en een FA cup.
Ik zou willen zeggen dat Spurs het AZ van Engeland is. Maar daarvoor heeft AZ recent te veel gewonnen.
In 80/81 werd AZ ook nog een keer kampioen. Komt Spurs aankloten met hun titel uit het stenentijdperk begin jaren 60.Valt op zich nog mee. Een landstitel, een beker, een Johan Cruijffschaal en twee eerste divisie titels in mijn leven. Die laatste twee kan je niet echt meetellen, maar die landstitel telt wel zwaar natuurlijk. Wellicht FC Utrecht met twee bekers en een Johan Cruijffschaal.
In 80/81 werd AZ ook nog een keer kampioen. Komt Spurs aankloten met hun titel uit het stenentijdperk begin jaren 60.
Ook David Luiz wordt nu genoemd bij Everton.
Ze hebben weleens vaker een speler teruggehaald voor meer dan 100 miljoen, die ze al eerder onder contract hadden staan.mg:Lukaku naar verluidt naar Inter dus MU zal ongetwijfeld een bod uit gaan brengen op Zaha voor 200 miljoen ofzo.
Ben benieuwd wanneer ze Solskjaer eruit gaan gooien als ook hij niks van dit materiaal maakt. Niet dat er veel uit te halen valt.
Alleen spelen die trainers met het doel hun club te handhaven i.p.v. om de prijzen te spelen.Hij heeft toch nog steeds Martial, Rashford en Alexis Sanchez voorin?
Ik ken trainers die het met minder moeten doen.
Afgelopen anderhalf jaar liepen deze 3 spelers er ook rond en werd het ook niks. Waarom zou het dit seizoen dan wel voldoende zijn? Sowieso ben ik niet zo onder de indruk van Rashford. Leuke speler, maar ook niet iemand die het verschil maakt tussen plek 5 of 4. Sanchez heeft nog nooit een knikker voor United geraakt. Dan wordt het voor de top 4 toch lastig. Ook een club met vele problemen en die zijn volgens mij niet weg nu ze een rechtsback, centrale verdediger en onbekende vleugelspeler hebben aangetrokken.Hij heeft toch nog steeds Martial, Rashford en Alexis Sanchez voorin?
Ik ken trainers die het met minder moeten doen.
Wanneer heeft Rashford op internationaal topniveau gepresteerd met zijn gemiddelde van 10 doelpunten per seizoen?Het zijn alle drie aanvallers die hebben laten zien op internationaal topniveau te kunnen presteren. Aan de trainer om het spel zo in te richten dat dit ook bij United lukt. Mooie uitdaging.
Dat Mandzukic en I?aki Williams te duren waren kan natuurlijk,
Sinds wanneer is dat een probleem bij United?