[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zou willen zeggen dat Spurs het AZ van Engeland is. Maar daarvoor heeft AZ recent te veel gewonnen.

Valt op zich nog mee. Een landstitel, een beker, een Johan Cruijffschaal en twee eerste divisie titels in mijn leven. Die laatste twee kan je niet echt meetellen, maar die landstitel telt wel zwaar natuurlijk. Wellicht FC Utrecht met twee bekers en een Johan Cruijffschaal.
 

Pascallovic

Well-known member
Valt op zich nog mee. Een landstitel, een beker, een Johan Cruijffschaal en twee eerste divisie titels in mijn leven. Die laatste twee kan je niet echt meetellen, maar die landstitel telt wel zwaar natuurlijk. Wellicht FC Utrecht met twee bekers en een Johan Cruijffschaal.
In 80/81 werd AZ ook nog een keer kampioen. Komt Spurs aankloten met hun titel uit het stenentijdperk begin jaren 60.
 

Max

Administrator
Forumleiding
[Geruchten] Buitenlandse geruchten

In 80/81 werd AZ ook nog een keer kampioen. Komt Spurs aankloten met hun titel uit het stenentijdperk begin jaren 60.

Toen was ik nog niet geboren. Zoals Jamel al terecht opmerkte ben ik nog een jonge god.
 

Pascallovic

Well-known member
Nou deadlineday in Engeland. Ben benieuwd wat voor spektakel we vandaag gaan krijgen. Spurs en Man United verwacht ik nog wel iets van gezien de recente geruchten. Everton natuurlijk, zouden die nog steeds bezig zijn met Zaha?

Volgens de geruchten gaat Sessegnon naar Spurs en huren ze Lo Celso met een verplichte optie tot koop.
 

Eef de Kip

Well-known member
Lukaku naar verluidt naar Inter dus MU zal ongetwijfeld een bod uit gaan brengen op Zaha voor 200 miljoen ofzo.
 

Batigoal

Well-known member
Deadline Day is afgesloten zonder een echte klapper. Wilfried Zaha bleef weg van de training in de hoop op een transfer, maar niemand was bereid om een belachelijke transfersom neer te tellen. Wie weet wat voor FC Bayern nu toptarget San? zwaargeblesseerd is?

Arsenal haalde met Tierney en David Luiz de gewenste defensieve versterkingen, Dybala wees Tottenham af en dus moesten zij zich tevreden stellen met Sessegnon en Lo Celso; ook niet verkeerd natuurlijk. Wie minder blij zijn, dat zijn de fans van Man Utd. Na de forse uitgaven voor verdedigers kwam er niemand meer bij. Dus ook geen vervanger voor Lukaku, maar wie weet dat de transfervrije Llorente wordt vastgelegd. De eveneens transfervrije Welbeck tekende bij Watford en Andy Carroll kwam thuis bij zijn Newcastle. Watford haalde verder nog met Sarr van Rennes een grote vis binnen voor veel geld. Everton tot slot heeft Iwobi van Arsenal gekocht.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Ben benieuwd wanneer ze Solskjaer eruit gaan gooien als ook hij niks van dit materiaal maakt. Niet dat er veel uit te halen valt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ben benieuwd wanneer ze Solskjaer eruit gaan gooien als ook hij niks van dit materiaal maakt. Niet dat er veel uit te halen valt.

Hij heeft toch nog steeds Martial, Rashford en Alexis Sanchez voorin?

Ik ken trainers die het met minder moeten doen.
 

Pascallovic

Well-known member
Hij heeft toch nog steeds Martial, Rashford en Alexis Sanchez voorin?

Ik ken trainers die het met minder moeten doen.
Afgelopen anderhalf jaar liepen deze 3 spelers er ook rond en werd het ook niks. Waarom zou het dit seizoen dan wel voldoende zijn? Sowieso ben ik niet zo onder de indruk van Rashford. Leuke speler, maar ook niet iemand die het verschil maakt tussen plek 5 of 4. Sanchez heeft nog nooit een knikker voor United geraakt. Dan wordt het voor de top 4 toch lastig. Ook een club met vele problemen en die zijn volgens mij niet weg nu ze een rechtsback, centrale verdediger en onbekende vleugelspeler hebben aangetrokken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het zijn alle drie aanvallers die hebben laten zien op internationaal topniveau te kunnen presteren. Aan de trainer om het spel zo in te richten dat dit ook bij United lukt. Mooie uitdaging.
 

Batigoal

Well-known member
Het is alleen slecht gedaan dat ze geen reserves hebben gehaald. Dat Dybala zelf niet wilde en Mandzukic en I?aki Williams te duren waren kan natuurlijk, maar dan nog is het onbegrijpelijk dat je er niet in slaagt iemand van enige niveau aan te trekken, anders dan mogelijk de 34-jarige Llorente n? de transferdeadline. Om nog niet te spreken dat ze op het middenveld een groot probleem hebben wanneer Pogba een keer afwezig is. En dan wel bijna 150 miljoen stukslaan voor een degelijke centrumverdediger en een back die zich nog niet bewezen heeft voor langer dan 1 seizoen.
 

Pascallovic

Well-known member
Het zijn alle drie aanvallers die hebben laten zien op internationaal topniveau te kunnen presteren. Aan de trainer om het spel zo in te richten dat dit ook bij United lukt. Mooie uitdaging.
Wanneer heeft Rashford op internationaal topniveau gepresteerd met zijn gemiddelde van 10 doelpunten per seizoen?

Zeker een uitdaging. Hoop ook dat het hem lukt als clubicoon. Wat in elk geval niet helpt en dat geeft Batigoal al aan is dat het in de breedte niet overhoudt.
 
Bovenaan