[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Batigoal

Well-known member
Werder Bremen is bereid om hun transferrecord te verbreken voor Davy Klaassen. Everton moet dan wel genoegen nemen met een verlies. Lijkt me voor Klaassen een goede overstap. Gewoon accepteren dat het niets gaat worden bij Everton en in de Bundesliga proberen je carri?re op de rails te krijgen. Dat lijkt me ook wel een geschikte competitie voor hem.
 

Janssen

Well-known member
Ik zie weinig reden om aan te nemen dat het in Bremen wel gaat lukken. Nog steeds een stapje te hoog.
 

ALenstra

Well-known member
Dat zal Davy als een vernedering ervaren. Na een jaar alweer terug naar Nederland. Hij wil in het buitenland slagen.
 

Batigoal

Well-known member
Davy heeft Werder Bremen alweer afgezegd. Hij is best wel na?ef als hij daadwerkelijk denkt te gaan slagen bij Everton. Straks heeft zijn carri?re dus 2 seizoenen stilgestaan.
 

Abubakari

Well-known member
Klaassen heeft bij zijn Werder debuut direct gescoord, 0-1 tegen Arminia Bielefeld, enige goal kwam dus van Klaassen. Zal hem waarschijnlijk morgen ook wel in actie zien (Groningen-Werder).
 

Batigoal

Well-known member
Fekir zou eerder deze zomer tekenen bij Liverpool, maar gaat nu mogelijk alsnog naar Chelsea.
 

ALenstra

Well-known member
Thibaut Courtois kwam niet opdagen bij de training van Chelsea. Hij wordt gelinkt aan Real Madrid.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een hoop transfers komen maar niet rond. Engelse deadline day is donderdag, dus de komende dagen zal er wel een hoop gebeuren.
 

Batigoal

Well-known member
Een hoop transfers komen maar niet rond. Engelse deadline day is donderdag, dus de komende dagen zal er wel een hoop gebeuren.

Donderdag voor Engeland. Uitgaande transfers kunnen daarna gewoon tot 31 augustus worden afgerond, dus ik verwacht eigenlijk dat Chelsea zich eerst concentreert op een vervanger voor Courtois en dan na donderdag pas gaat onderhandelen over Courtois. Wel onprofessioneel om een training te skippen. Dat had ik niet van Courtois verwacht.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Donderdag voor Engeland. Uitgaande transfers kunnen daarna gewoon tot 31 augustus worden afgerond, dus ik verwacht eigenlijk dat Chelsea zich eerst concentreert op een vervanger voor Courtois en dan na donderdag pas gaat onderhandelen over Courtois. Wel onprofessioneel om een training te skippen. Dat had ik niet van Courtois verwacht.

Klopt. Neemt niet weg dat ik niet verwacht dat veel Engelse clubs spelers zullen verkopen als ze geen vervanger hebben kunnen halen. Ze kunnen wel nog in alle rust hun overbodige talenten verhuren aan buitenlandse clubs.
 

Batigoal

Well-known member
Inter lijkt Keita Bald? van Monaco binnen te halen. Die hebben een uitstekende transferzomer met o.a. ook Nainggolan, De Vrij, Vrsaljko en supertalent Lautaro Martinez. En dan willen ze ook nog Luka Modric halen. Wellicht dat ze het Juventus lastig kunnen maken komend seizoen.
 
Bovenaan