Pascallovic
Well-known member
Hebben ze in Spanje geen Blokkers waar ze dweilen verkopen?Mignolet op het lijstje van Barca. Dat zou toch mooi zijn als je die voor 15 miljoen kan slijten
Hebben ze in Spanje geen Blokkers waar ze dweilen verkopen?Mignolet op het lijstje van Barca. Dat zou toch mooi zijn als je die voor 15 miljoen kan slijten
Ik zie weinig reden om aan te nemen dat het in Bremen wel gaat lukken. Nog steeds een stapje te hoog.
Davy heeft Werder Bremen alweer afgezegd. Hij is best wel na?ef als hij daadwerkelijk denkt te gaan slagen bij Everton. Straks heeft zijn carri?re dus 2 seizoenen stilgestaan.
Het gaat toch door, mits hij door de medische keuring komt.
Een hoop transfers komen maar niet rond. Engelse deadline day is donderdag, dus de komende dagen zal er wel een hoop gebeuren.
Donderdag voor Engeland. Uitgaande transfers kunnen daarna gewoon tot 31 augustus worden afgerond, dus ik verwacht eigenlijk dat Chelsea zich eerst concentreert op een vervanger voor Courtois en dan na donderdag pas gaat onderhandelen over Courtois. Wel onprofessioneel om een training te skippen. Dat had ik niet van Courtois verwacht.