JMD
Well-known member
Dat is de laatste tussenstand. Ik hoop net als Jamel dat Bij1 toch op nul zetels uitkomt.
Dat zou wel een giller zijn ja...
Dat is de laatste tussenstand. Ik hoop net als Jamel dat Bij1 toch op nul zetels uitkomt.
Sommige uitslagen Limburg zijn toch echt beschamend.
* Verspil je een half miljoen, verspreid je leugens en plan je in om alle financiele reserves te verbrassen dan krijg je de absolute meerderheid in Landgraaf
* Heb je een serieus integriteits en belangenverstrengeling probleem dan win je een extra zetel in Brunssum
* Ben je twee keer veroordeeld voor mishandeling dan wordt je met voorkeursstemmen in de raad in Echt-Susteren gekozen
* Maak je een gigantische bende van de overheidsfinanci?n en stapt zelfs de gemeentelijke rekenkamer op omdat de raad ze compleet negeert; dan verlies je als coalitie geen enkele zetel in de raad
Dat is me ook eens stelletje idioten bij elkaar. Eentje beweerde dat er in een wijk in Venlo wekelijks een schietpartij is, maar dat de media daar niet over berichten.PVV is in Venlo kleiner dan de PvdA.
Gerommel binnen PvdA Weert
De lokale PvdA verloor twee zetels in Weert en heeft er nog maar een over. En volgens L1 is er onenigheid over wie die zetel krijgt. De nummer drie op de lijst, Fanida Kadra, kreeg voldoende voorkeurstemmen om in de raad te komen, 35 meer dan lijsttrekker Ad van Mierlo. Kadra zegt dat ze zetel gaat opeisen. "De kiezer heeft gesproken en ook volgens de kieswet heb ik recht op deze zetel."
Lijsttrekker Van Mierlo weigert dat te accepteren. "Het is tot nu toe bij ons wel zo dat degene met de meeste stemmen erin komt", zegt hij tegen L1. "Maar als dat nu ook zo is, dan trek ik mijn consequenties. Dan stop ik als actief lid binnen de PvdA."
Geloof je het zelf?Als het 0 stemmen zijn is ze wel 4 jaar van dr televisie, dat is dan wel weer mooi meegenomen.
Laat 'r maar lekker in Amsterdam blijven.
Tom Kuilder.
Geloof je het zelf?
Zeg dat dan meteen. Die heeft zijn haar de andere kant op gekamd?
Hertelling in Dalfsen, man man man kunnen ook niks daar.
Dat je daar nog van op kijkt.