Eerdmans kan zo Rutte vervangen. #Tefal.
Ik vond hem best wel goed hoor in dit interview.
Voorlopige einduitslag Zwolle (vrijdagochtend pas definitief):
ChristenUnie van 8 naar 7 (nu in coalitie)
PvdA van 6 naar 4 (nu in coalitie)
D66 van 6 naar 4 (nu in coalitie)
VVD van 5 naar 5 (nu in coalitie)
SP van 5 naar 2
CDA van 3 naar 4
GroenLinks van 3naar 7
Swollwacht van 3 naar 6
Even een Maxje: terwijl ze daar nog met de trommel communiceren.Alle noordelijke gemeenten die geteld zijn, zijn massaal tegen de sleepwet. Echt massaal (70-80%). Dat is cultureel wel te verklaren. Blief van mien laand af.
Geen enkel probleem dus.
Dat weet ik zo net nog niet. ChristenUnie blijft grootste, maar is samen met SP enige partij tegen zondagsopenstelling winkels. De 2e en 3e partij GroenLinks en Swollwacht staan weer lijnrecht tegenover elkaar als het om kwestie windmolens in Zwolle gaat.
Voor een goed werkende coalitie zullen dus partijen op hun belangrijkste punt(en) water bij de wijn moeten doen.
Alle noordelijke gemeenten die geteld zijn, zijn massaal tegen de sleepwet. Echt massaal (70-80%). Dat is cultureel wel te verklaren. Blief van mien laand af.
Die koopzondag komt er wel. Ik denk niet dat CU dat nog kan tegenhouden als een grote meerderheid van de bevolking voor de zondagopenstelling is. Ik zie CU en GL ook nog wel met elkaar samenwerken. Ik weet niet of Swollwacht daarbij past.
Hoe weet jij dat? Heb je elke kiezer gevraagd of ze wisten waar het over ging? Blij dan dat je niet in mijn stembureau zat.
Wilders is ook blij!
Heeft Vakx nog trots verkondigd dat ie nu in het loserskamp van het referendum zit, bij de exitpoll was ie zo trots om in het voor kamp te zitten als winnaar.Alle noordelijke gemeenten die geteld zijn, zijn massaal tegen de sleepwet. Echt massaal (70-80%). Dat is cultureel wel te verklaren. Blief van mien laand af.