Fortuna Sittard Nieuws

Janssen

Well-known member
Tim Janssen is door de keuring heen dus die gaat weldra tekenen.

Ondertussen vraagt Telstar 400.000 euro (!) voor Seuntjens :toktok:
 

Janssen

Well-known member
Tim Janssen heeft getekend en is dus officieel Fortunees nu.

Lars Hutten is "99,5%" zeker maar die halve procent wachten we nog even netjes af. Ik vond hem erg goed in de voorbereiding dus sta er niet van te kijken als een andere club die nog oppikt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hutten moet voor Fortuna Sittard toch gewoon een zeer bruikbare kracht zijn? Ik ben benieuwd of Fortuna dit seizoen eindelijk weer eens een stap naar boven zet. Sinds de degradatie is het toch vooral overleven geweest.
 

Janssen

Well-known member
Ik vind hem eigelijk te goed voor ons, vandaar nog ff slag om de arm.

Intussen heeft Ramon Voorn te horen gekregen dat hij toch transfervrij weg mag. Trainde mee bij Jong Fortuna en drukt met 70k aardig op de begroting.

Er wordt nu alleen nog gezocht naar een buitenspeler en dat zou een huurling van een Eredivisionist moeten worden.
 

Maasveld

Well-known member
Ik vind hem eigelijk te goed voor ons, vandaar nog ff slag om de arm.

Intussen heeft Ramon Voorn te horen gekregen dat hij toch transfervrij weg mag. Trainde mee bij Jong Fortuna en drukt met 70k aardig op de begroting.

Er wordt nu alleen nog gezocht naar een buitenspeler en dat zou een huurling van een Eredivisionist moeten worden.
Die zal dan wel hierheen komen. Willen jullie Kruysen nog?
 

Joost

Well-known member
Ik vind hem eigelijk te goed voor ons, vandaar nog ff slag om de arm.

Intussen heeft Ramon Voorn te horen gekregen dat hij toch transfervrij weg mag. Trainde mee bij Jong Fortuna en drukt met 70k aardig op de begroting.

Er wordt nu alleen nog gezocht naar een buitenspeler en dat zou een huurling van een Eredivisionist moeten worden.
Brian Jacobs?
 

leo1949

Well-known member
Fernand-Ricksen88520.jpg

Vandaag viert ex Fortuna Sittard speler Fernando Ricksen die tegen de slopende ziekte ALS strijd zijn 39e verjaardag gefeliciteerd topper en blijf vechten.

Speelde in de jeugd van:
EHC
RKONS
Roda JC
Fortuna Sittard

En Betaald voetbal in Nederland bij:
Fortuna Sittard
AZ
Speelde voor het laatst weer bij Fortuna Sittard
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Feitelijk heeft hij ook gewoon gelijk, Ricksen speelde in de jeugd een aantal seizoenen bij Roda.

Overigens, een heel net resultaat tegen RW Oberhausen :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Fernand-Ricksen88520.jpg

Vandaag viert ex Roda jc speler Fernando Ricksen die tegen de slopende ziekte ALS strijd zijn 39e verjaardag gefeliciteerd topper en blijf vechten.

De ex-Celtic speler, de ex-Telstar speler, de ex-Spartak Moskou speler?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toch had hij zijn beste periode bij Heracles. Vanaf zijn periode bij AZ was het niet veel meer.
 

Maasveld

Well-known member
Als ze Ricksen bij Roda op waarde hadden geschat had ie nooit het Sittard-shirt aangetrokken natuurlijk.
 

Janssen

Well-known member
Fortuna Sittard

Fortuna Sittard

L1 brengt op vrijdag het nieuws van maandag, die zender heeft echt geen bestaansrecht meer.
 
Bovenaan