Fortuna Sittard Nieuws

Jamel

Administrator
Forumleiding
Met deze versterkingen absoluut. Respect voor die man. Fortuna is er sportief ?n financieel een stuk sterker op geworden.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De Juup doet me vaak denken aan de Engelse Championship: Iedereen kan van iedereen winnen. Je moet net even een goede serie hebben.
 

Fabian

Active member
De Juup doet me vaak denken aan de Engelse Championship: Iedereen kan van iedereen winnen. Je moet net even een goede serie hebben.

Periodetiteltje dan maar.

Ik gun Fortuna ook wel eens weer de andere kant van de medaille. Het is wel jaren miserabel geweest.

Nu maar eens wat meer hosanna, al is het maar om het humeur van Janssen.

De Janssen van hier dan h?... h?, Janssen en Janssen. Leuk.
 

Janssen

Well-known member
Henk Fraser zat woensdagavond in Sittard op de tribune om Lars Hutten te bekijken. Zou zomaar kunnen dat ADO (of een andere ploeg) hem oppikt want hij doet het prima in de voorbereiding en ligt niet vast...
 

Janssen

Well-known member
Laatste gerucht is dat Tim Janssen is afgekeurd vanwege kruisbandproblemen en men parallel daaraan Ralf Seuntjes een aanbieding gedaan heeft.
 

Unregistere

Well-known member
Interessant. Die wilden ze vorig jaar al hebben, maar toen koos hij voor Telstar. Prima spits natuurlijk.
 

Methone

New member
Ik kwam deze foto tegen van het stadion, is dat nieuw met die kleuren? Was me vroeger nooit opgevallen.

fortuna_stadion-ermindo_armino2.jpg


Verder mooi nieuws dat ze zijn gepromoveerd naar de 2 categorie, met het huidige play-off systeem moet dat wel makkelijk lukken, plek bij de eerste 9.
 

Janssen

Well-known member
Ze zijn vorig jaar begonnen met de afbouw van het stadion, dit gedeelte is inmiddels vrijwel klaar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Niet gezien nee. Maar dat blauwe is echt heel lelijk en doet pijn aan mijn ogen.
 
Bovenaan