Football Manager

Batigoal

Well-known member
Ook wel grappig; ik kon Dele Alli alleen maar aantrekken wanneer ik nog een Engelsman zou halen om hem zich thuis te laten voelen. Prima. Echter diverse goeie Engelse spelers waren veel te duur of niet goed genoeg voor hun prijs. Zag ik in de rits namen van favoriet personeel van Alli ene George Williams staan; blijkbaar speelden zij samen bij MK Dons en waren het vrienden. Williams speelt inmiddels bij Grimsby Town in League 2 en voor slechts 50K kon ik hem kopen om Alli tevreden te stellen. Heel gemakkelijke belofte om na te komen zo!

Dele Alli belofte.png

Batigoal

Well-known member
Dat je in september en oktober weer best wel wat uurtjes hebt gestoken in het up-to-date maken van FM21 voor het nieuwe seizoen. En dat je dan eerst aan de slag gaat in Djibouti omdat daar een ploeg zit waar diverse Afrikaanse vedettes spelen.

Arta-Solar7 b.png Djibouti Eredivisie.png

Batigoal

Well-known member
Simultaan aan mijn Djibouti-avontuur, wat best aardig is moet ik zeggen, ben ik afgelopen weekend gestart met RC Lens. Leuke selectie, heb zelf een tactiek ontwikkeld die goed werkt. Anyway, halverwege het 1e seizoen is Sergio Ramos topscorer van de competitie. :unsure:

Sergio Ramos topscorer Ligue 1.png

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik had een leuke save met Dorking. Richting het einde van seizoen 1 ingestapt in de Vanarama South. Onderin de middenmoot geëindigd. Daarna een prima transferperiode gedraaid, wat me het kampioenschap in seizoen twee opleverde. Seizoen drie, na wederom een fijne transfermarkt, tweede geeindigd in de National League en de play-offs gewonnen. Had echt een leuke selectie, met allemaal jonge spelers. Maar richting het einde van het seizoen wilden al mijn goede spelers naar een andere club. Heb er een paar noodgedwongen transfervrij moeten laten gaan. En diegenen die langer vast lagen, zijn nu allemaal ongelukkig omdat ik ze niet wil verkopen. Degelijke vervangers aantrekken lukt ook niet, want elke speler die voor mij een versterking is, tekent ergens anders. Nu zou ik dus League 2 in moeten met een kut selectie en 4 ontevreden spelers. Gelijk mijn motivatie kwijt om verder te spelen.

Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Naamloos1.png

Bahbah, wat een timing voor een offday. Goal gescoord door een ex-Eredivisiespits trouwens :)

Batigoal

Well-known member
Vind ik wel geinig; ik haalde Olivier Giroud als ervaren backup voor mijn 2 jonge spitsen. Zodra 1 van hen een verschrikkelijk slechte reeks had zette ik Giroud in de basis. Prompt is hij de goalgetter en wordt hij met zijn 35 jaar zelfs mijn topscorer in de competitie:

21 22 Giroud topscorer.png

Vervolgens een week na het einde van de competitie stopt hij met voetbal en nu is hij mijn (voorlopig nog erg slechte, maar toch) directeur voetbalzaken.

22 23 Giroud directeur voetbalzaken.png

Bovenaan