Het is vooral dat die competitie nooit speelbaar was vanwege een exclusieve deal met Konami. Er waren wel manieren om die competitie te spelen, maar echt optimaal vind ik ze niet. Nu dus wel en ik vind het wel een leuke competitie.Wat is er zo leuk aan de J-League?
Wat is er zo leuk aan de J-League?
Ik heb een aantal jaar video's van saves gekeken op Youtube en zo stapje voor stapje het spel geleerd. Nu weet ik in principe waar alles zit en vind ik het vrij eenvoudig om te spelen. Het kan overweldigend zijn om alles in één keer tot je te nemen, maar veel dingen hoef je in principe niet zelf te doen. Je kan vrij veel aan je staf delegeren, zoals trainingen, media, jeugdteams, etc. Ook is er een mode die 'touch version' heet, dat is een behoorlijk gecomprimeerde versie van het spel en is een goede manier om het te leren kennen.Ze streven ernaar om het zo realistisch mogelijk te maken met ontzettend veel opties, maar hoe spelen jullie dit spel? Voor mij is het veel te uitgebreid en heb en neem daar de tijd niet voor.
Ik heb een aantal jaar video's van saves gekeken op Youtube en zo stapje voor stapje het spel geleerd. Nu weet ik in principe waar alles zit en vind ik het vrij eenvoudig om te spelen. Het kan overweldigend zijn om alles in één keer tot je te nemen, maar veel dingen hoef je in principe niet zelf te doen. Je kan vrij veel aan je staf delegeren, zoals trainingen, media, jeugdteams, etc. Ook is er een mode die 'touch version' heet, dat is een behoorlijk gecomprimeerde versie van het spel en is een goede manier om het te leren kennen.
Mocht je toch het hele spel willen gaan spelen en je hebt geen zin om tientallen uren aan saves van anderen te bekijken (wat ik wel begrijp) dan zou ik aanraden om het spel op te starten, de tutorials te volgen die standaard in het spel zitten en worden geactiveerd als je voor het eerst een save opstart. En zodra je in menu's komt die je niet helemaal begrijpt dan googlen. Er zijn talloze guides en video's over zo'n beetje elk aspect van het spel.