Football Manager

JMD

Well-known member
Maar betekent dit dan ook dat je uberhaupt ook de nationale teams niet meer ziet (als ze bv kwalificatie WK spelen). Of kan je alleen maar geen bondscoach meer worden?

In FM19 (de laatste die ik echt gespeeld heb), ben ik geen bondscoach geworden, maar kan me van CM01/02 (dat ik echt jarenlang gespeeld heb) herinneren ik uiteindelijk bondscoach Spanje werd en ze naar een EK-titel loodste. Maar het managen van een landenteam vond ik idd wel minder leuk.

Batigoal

Well-known member
Je zal de nationale teams ongetwijfeld nog kunnen zien, maar je kunt ze niet meer besturen als trainer.

Het is uiteraard geen groot onderdeel van de gameplay en het bondscoachschap is al jaren rijp voor een update, maar helemaal weghalen is wel jammer. Ik moet zeggen dat ik iedere editie wel 1 vermakelijke carrière heb als bondscoach. Vaak van een kleiner land buiten Europa en Zuid-Amerika om die proberen te laten groeien.

Batigoal

Well-known member
Tot nu toe vooral onderdelen die niet meer terugkeren, een release datum die telkens naar achteren werd geschoven en nu een trailer die precies niks laat zien van het nieuwe spel. Het lijkt er niet op dat FM25 een succesnummer gaat worden.

Batigoal

Well-known member
Maak dan een transferupdate en verschuif de startdatum naar 1-7 2024 en noem het FM25.
Dat lijkt een goeie oplossing, maar ze zullen contractueel wel verplicht zijn om een spel uit te brengen dit seizoen. Tel daarbij de licenties die ze hebben gekocht met dit seizoen voor het eerste de Premier League, dat lijkt me niet goedkoop. En nu het nog te moeilijk is blijkbaar om screenshots te laten zien moet ik maar zien wat voor versie er in maart uit komt, als het seizoen al bijna voorbij is. Om vervolgens een paar maanden later eigenlijk alweer een nieuwe versie te moeten uitbrengen, die natuurlijk ook weer wat nieuwe features moet hebben t.o.v. de vorige versie. Geen gemakkelijke positie waar ze in zitten bij SI. En dan te bedenken dat ze al sinds 2020 bezig zijn met het maken van FM op de nieuwe engine.

Batigoal

Well-known member
Ik gebruik wel die 3D. Dat laat me toch iets meer de uitwerking van mijn tactiek zien en ik vind het ook echt wat toevoegen qua sfeer. Alleen maakt het me dan totaal niet uit of eruit ziet als FIFA 96 en een grafische upgrade is voor mij totaal niet belangrijk.

Bovenaan