Ik heb mijn Kermt-Hasselt spelletje afgestoft in CM0102. Vrijwel gelijk ontslag genomen in de hoop iets in de Conference te vinden. Dat lukte met Margate.
Eerst een hele hoop bagger wegwerken. 43 spelers stonden er op de loonlijst, oa 7 rechtsbacks en 9 spitsen. Het lopende seizoen duurde nog 2 duels en 4 punten waren voldoende om er in te blijven en nog 18e te worden zelfs.
Nieuwe seizoen hoop ik leuk mee te doen en een jaar later voor de titel te spelen. Dit is nog de versie waarin alleen de kampioen promoveert.
We begonnen uit bij promovendus Whitby, dat is vanuit Margate nogal een busreisje maar die uren waren goed besteed. Na 20 minuten 0-3 voor, uiteindelijk 1-4 na 90 minuten. Vervolgens komt Portsmouth op bezoek, een van de favorieten voor de titel. Gelijkopgaande wedstrijd die op 0-1 voor Pompey eindigt. Na prima zeges op Lincoln en Kettering wacht Rochdale uit. 90 minuten worden gedomineerd maar de enige treffer blijkt niet genoeg. 90e minuut; 1-1. Daarna Folkestone op bezoek voor de derby, Na 70 minuten tel ik al drie afgekeurde goals, is de doelpogingenverhouding 7-1 maar de score 0-1 na 70 minuten. Maar gelukkig, 1-1 en 2-1 vallen. Tweede kans Folkestone; 2-2. Extra tijd, strafschap Margate maar gestopt, en nog 2 afgekeurde goal.
Zesde na 6 duels met 11 punten, 5 achter de koploper. Best prima dus.