Kazim brengt ook veel te weinig, maar is in principe wel gewoon een veel betere voetballer. Hij moet eens leren om zich te onthouden van al die onzin tijdens de wedstrijd en zich alleen concentreren op zijn taak. Dan is het in dit systeem best een aardige spits.
Wat verwacht je dan dat Kazim gaat brengen? Goals, aanspeelpunt, stormram?
Verder vind ik het prima om met Kramer te gaan spelen, maar dan wel in een andere formatie. Dus met Kuyt achter hem en twee echte buitenspelers. Als pure afmaker zal Kramer het misschien best aardig gaan doen. Maar verwacht er echt niet meer van, want qua techniek is het een regelrechte schande dat zo'n speler in een Feyenoordshirt speelt.
Tuurlijk moet je in een andere formatie spelen, maar dat gaat sowieso op voor iedere spits. Dat blok Immers/Toornstra - El Ahmadi lijkt al zes wedstrijden op rij werkelijk nergens op en Kuyt vind ik aan de zijkant niet heel best. Wie je ook in de spits zet, het middenveld en de voorhoede moet gewoon heel anders worden ingericht. Verder vind ik een matige voetballer als Immers als nummer tien een grotere schande als een spits die niet heel goed kan voetballen, maar wel scoort. Verder ben ik over het voetballende deel van Kazim niet veel positiever dan Kramer. Veel overtredingen, buitenspel, verkeerd lopen, niet heel goed in de combinatie en vaak afwezig in de punt.