De Wolf
Well-known member
Als het nou nog even 2-1 wordt is dat goed voor de satekroketten.
5-0 is ook prima. Staan we bovenaan
Als het nou nog even 2-1 wordt is dat goed voor de satekroketten.
5-0 is ook prima. Staan we bovenaan
Is de tijd een beetje te kort voor...
Ik heb nog wel een weekje geduld :rumcolaa:
Buitenspel bij de pingel
Er is een enorme onweersbui op komst. En dan bedoel ik niet eentje bij Peter Bosz.
Goh, je verwacht het niet bij Feyenoord. Vitesse hoort een pingel te krijgen, krijgen ze niet. Feyenoord krijgt een pingel en was het buitenspel. 3 wedstrijden op rij, nu al beslissingen mee van de scheids. Ze zijn op dreef.
Er is een enorme onweersbui op komst. En dan bedoel ik niet eentje bij Peter Bosz.
Naar de trein gesprint en zelfs een onmogelijk overstap gehaald waardoor ik rond half acht een minuut of tien moet fietsen in Amsterdam. Zelfs nog een behoorlijke kans op een droge overtocht. Zolang het onweer maar uitblijft.
Dat ga je wel redden.
Dit kun je ook over Vitesse plaatsen, want ook dit Feyenoord is te pakken met meer tempo en druk. 2 ploegen die er eigenlijk niks van maken.
Het was een overtreding, dus die penalty was terecht, alleen was het idd wel buitenspel. Maar goed, daar hadden we 2 herhalingen voor nodig om dat te zien, dus kan me voorstellen dat de assistent dat niet ziet.Een wedstrijd die geen winnaar verdiende, weer beslist door een penalty in ons voordeel. Het leek mij een overtreding, maar ik las wat over buitenspel van Kongolo. Het geluk van de kampioen? Ik begin het bijna te geloven...