Feyenoord-Vitesse

Lennard95

New member
GoudenLogo_400x400.png
600e61d44f03a6965ab8113aa833c5e7.png


Zondag 23 augustus 16:45
In een uitverkochte Kuip :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die scheidsrechter met die moeilijke naam fluit. Die zal wel weer even laten zien dat hij tegen de druk van De Kuip bestand is.

Verder zal het wel een lastig potje worden. Ons voetbal lijkt nog nergens naar en Vitesse voetbalt al best aardig van wat ik er van gezien en gehoord heb.
 

Mr. Wrong

New member
Appeltje eitje 0-12. Er is nog een heel oud en lelijk record wat uit de boeken moet.
Aankomend weekend is de uitgelezen kans.

Bij nader inzien... Feyenoord krijgt natuurlijk weer een paar matsers van de scheids. (de eerste die in de Kuip tegen Feyenoord fluit moet sowieso nog geboren worden)

3 - 15 dan maar
 

Ska P 187

Well-known member
Hahahahahahaha heh?
Okay ff serieus, 2-3 wereldwedstrijd waarin Feyenoord helaas (voor Feyenoord) aan het korte eind trekt, maar toch, vanwege de noest geleverde arbeid, onder een staande ovatie van het hondstrouwe, bij de labrador goediggende, legioen de kleedkamers op mag zoeken.
Genieten hoor!
 

Methone

New member
Ik denk dat er wel wat meer doelpunten gaan vallen aangezien de backs van beide clubs wel eens steekjes laten vallen. Ik hou het op 3-2
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik denk 1-1. Vitesse beter, maar mist veel kansen. Slechts eentje valt er binnen. Feyenoord gaat stormen in de slotfase, met het Legioen er achter. Dan valt de 1-1 nog en daar blijft het bij.

Al hoop ik natuurlijk op 9 uit 3.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Qua voetbal leg je het natuurlijk dik af, maar in De Kuip kan van alles gebeuren.
 

fr-keff

Active member
Guzubuyuk fluit, dan spelen we vaak gelijk.

Feyenoord - Excelsior 3-2
Feyenoord - AZ 2-2
Vitesse - Feyenoord 0-0
FC Twente - Feyenoord 2-2
Feyenoord - Vitesse 1-1
Feyenoord - PEC Zwolle 3-0
Feyenoord - ADO 4-2
PEC Zwolle - Feyenoord 2-1
RKC Waalwijk - Feyenoord 1-1
NAC Breda - Feyenoord 2-2
FC Groningen - Feyenoord 2-2
Feyenoord - Vitesse 3-1
Feyenoord - VVV 4-0

5-7-1

pff je hebt gelijk....
 
Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Ach, we verliezen in ieder geval niet vaak.

Ik ga gewoon uit van een overwinning. Even op de teentjes van Nathan gaan staan en dan komt het goed.
 

Mr. Wrong

New member
Ik hoor net dat die prutser van een Kongolo back staat en dat verhoogt vanzelfsprekend de kansen van Vitesse aanzienlijk.

2-3
 
Bovenaan