Feyenoord-Vitesse

Fabian

Active member
Woudenberg heeft ook nog niets bewezen natuurlijk. En als het je niet lukt om Nelom te passeren, vraag ik me af of hij de kwaliteiten heeft.
 

Jozsef

New member
Nathan??? Vraag mij drie spelers op te noemen van Vitesse en 't lukt me echt niet. Je zal supporter zijn.
 

Fabian

Active member
Nathan??? Vraag mij drie spelers op te noemen van Vitesse en 't lukt me echt niet. Je zal supporter zijn.

Ik las dat het een heel groot talent is. Nou, als Piet de Visser laaiend enthousiast is, wie ben ik dan om tegen te spreken?

En was een knappe goal tegen Roda.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In zijn korte invalbeurt tegen Southampton kon je al zien dat die jongen klasse heeft.
 

Mr. Wrong

New member
Nathan??? Vraag mij drie spelers op te noemen van Vitesse en 't lukt me echt niet. Je zal supporter zijn.

Room, Velthuizen, Diks en Lieftink. Allemaal zelf opgeleide spelers.
Verder spelen Qazaishvilo, Ibarra, Leerdam en Kashia er al toch een paar jaartjes. Maar ik begrijp je punt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Room, Velthuizen, Diks en Lieftink. Allemaal zelf opgeleide spelers.
Verder spelen Qazaishvilo, Ibarra, Leerdam en Kashia er al toch een paar jaartjes. Maar ik begrijp je punt.

Lieftink is vorige week pas definitief bij de selectie gehaald en Qazaishvili kun je zelf de naam al niet van schrijven.

En ik had dat met Kongolo. Ik hoorde voor het eerst van hem toen ie voor Oranje werd geeslecteerd.

Viel mij toen inderdaad nog op hoe onwijs slecht jij het voetbal volgde.
 

Fabian

Active member
Die prutser van een Kongolo is opeens wel weer een optie te zijn voor de linksbackpositie volgens Blind. Zo kwam hij er ook al onder Van Gaal bij.

Overigens geeft dit wel aan: wordt linksback, wellicht haal je Oranje.
 

Methone

New member
Vitesse speelt volgens mij al 2 jaar zonder linksback in de selectie. Achenteh speelt daar uit noodzaak echt al lang, maar dat werkt voor geen meter zoals we bijna wekelijks kunnen zien. Leerdam doet het daar beter, maar toch kiest Bosz altijd voor Achenteh, wat verder niemand snapt.
 

Methone

New member
Achenteh heeft bij Zwolle uit noodzaak wel een paar wedstrijden als linksback gespeeld na de blessure van V Hintum, maar is natuurlijk geen echte linksback. Een scout van Vitesse (Bursac) had een trouwens een stage geregeld voor linksback Obradovic, Allach vond hem niet goed genoeg en haalde Achenteh. Obradovic ging deze zomer voor ruim 2 miljoen van Mechelen naar Anderlecht.
 

Mr. Wrong

New member
Lieftink is vorige week pas definitief bij de selectie gehaald en Qazaishvili kun je zelf de naam al niet van schrijven.
Het is inderdaad een naam die je nog al snel verkeerd spelt. Maar dit was meer een typo (de I zit naast de O weet je wel)

Viel mij toen inderdaad nog op hoe onwijs slecht jij het voetbal volgde.
Tja, ik meen me te herinneren dat er hier hele hordes waren die Qazaishvili niet eens kende, terwijl die toch langer bij Vitesse voetbalt dan Kongolo bij Feyenoord. Maar dat zal wel weer iets anders zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens een Vitesse watcher wordt dit de opstelling van Vitesse van zondag:

Room; Diks, Kashia, Kruiswijk, Achenteh; Nakamba, Baker, Qazaishvili; Rashica, Dauda, Brown.

In de achterhoede met Kruiswijk en Achenteh toch geen sterke linkerkant. Het middenveld en de aanval is verder weinig mis mee.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; Immers, Vejinovic, El Ahmadi; Kuyt, Kazim en Bilal.

Vrij logisch allemaal. Al had ik Vilhena laten spelen, in plaats van Immers. Wel fijn dat Toornstra eruit is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je kon er op wachten dat Toornstra eruit ging. Toch zonde dat je voor hetzelfde geld Ziyech had kunnen hebben. Verder wel weer armoedig El Ahmadi, Immers en Kazim.
 

erka

Well-known member
Alle aanwinsten op de bank. Lekker dan.

Haal je zo nodig Botteghin die de afgelopen jaren alles gespeeld heeft en helemaal fit is. Kramer idem dito.

Die Van Bronkhorst is al net zo onnavolgbaar als De Boer.
 
Bovenaan