Voor wie?
Dit kun je ook over Vitesse plaatsen, want ook dit Feyenoord is te pakken met meer tempo en druk. 2 ploegen die er eigenlijk niks van maken.Godsamme. We zitten naar een Feyenoord te kijken dat niet in de gaten heeft dat Vitesse helemaal niks is en met wat meer tempo en druk helemaal zoek gespeeld kan worden. Vitesse valt echt gigantisch tegen, maar Feyenoord profiteert niet. En dan had je in de laatste minuut ook nog een strafschop tegen moeten krijgen. Heel de Kuip zag het, behalve de scheids.
Tweede helft maar Elia en Vilhena erin voor Kazim en Immers. En dan volle bak voor de drie punten. Het zou best wel schandalig zijn als je die vandaag niet pakt.
Dit kun je ook over Vitesse plaatsen, want ook dit Feyenoord is te pakken met meer tempo en druk. 2 ploegen die er eigenlijk niks van maken.
Kijkend naar de aanval en het middenveld van Feyenoord is dat ook geen verrassing. Te veel knokkers en te weinig echt vernuft of individuele klasse. Ze kunnen allemaal lopen, maar dan houdt het ook op.Vitesse blijft makkelijk overeind.
Dit is zo'n pot die een 1, 2 of een 3 kan worden.
Zo'n commentator moet gewoon zijn mond houden, want vanuit dat camerastandpunt valt geen enkele conclusie te trekken over de buitenspelvraag.Dit leek mij dus wel net aan buitenspel. Voetje van Kazim stond net achter die van de verdediger
Hmmm...ik vond Kazim niet zo slecht spelen. Steeds aanspeelpunt.
Hmmm...ik vond Kazim niet zo slecht spelen. Steeds aanspeelpunt. Kuijt had eruit gemoeten.