JFK
Well-known member
Geluk van de kampioen? Zou zomaar kunnen. Een kampioen wint echter ook duels met overtuiging. Nog niet gezien bij Feyenoord. Maar goed, we hebben nog 31 duels.
Ik vind geen enkele ploeg tot nu toe overtuigend.
Geluk van de kampioen? Zou zomaar kunnen. Een kampioen wint echter ook duels met overtuiging. Nog niet gezien bij Feyenoord. Maar goed, we hebben nog 31 duels.
Het was een overtreding, dus die penalty was terecht, alleen was het idd wel buitenspel. Maar goed, daar hadden we 2 herhalingen voor nodig om dat te zien, dus kan me voorstellen dat de assistent dat niet ziet.
Ik vind geen enkele ploeg tot nu toe overtuigend.
Maar goed, daar hadden we 2 herhalingen voor nodig om dat te zien, dus kan me voorstellen dat de assistent dat niet ziet.
Ik vond het redelijk gelijkwaardig wat dat betreft. Wellicht dat de opbouw bij Feyenoord door de rust wel wat beter was dan die van het iets paniekerige Vitesse. Laten we het erop houden dat beiden ploegen aanvallend onmachtig waren.Nou nee, ik vond wel dat er een duidelijk verschil was tussen de twee ploegen. Beiden heel slecht hoor, dat vind ik ook. Maar bij Vitesse zag je paniek op het moment dat er een beetje druk gezet werd. Bovendien oogde de verdediging niet echt stabiel. Vond ik bij Feyenoord echt wel wat beter, maar wij waren aanvallend heel erg onmachtig.
Duidelijke overtreding inderdaad, buitenspel door de chaotische situatie wat lastiger waar te nemen, maar wel buitenspel. Geluk van de kampioen denk ik voorlopig nog niet, daarvoor is de huidige samenstelling echt verkeerd en is het hopen(net als bij Ajax overigens) dat er per ongeluk een bal in vliegt op een gelijke stand want anders kom je er niet doorheen.Een wedstrijd die geen winnaar verdiende, weer beslist door een penalty in ons voordeel. Het leek mij een overtreding, maar ik las wat over buitenspel van Kongolo. Het geluk van de kampioen? Ik begin het bijna te geloven...
Snap gezien het aantal beschikbare middenvelders sowieso niet waarom El Ahmadi er in staat. Brengt toch erg weinig en dan zou ik inderdaad Vilhena gewoon erin gooien. Zit Feyenoord niet een beetje met Kuyt in de maag? Hij moet spelen, maar ik zie in het huidige systeem niet echt een positie voor hem. Los van de penalty's en de periode na de gelijkmaker van FC Utrecht vind ik het nog niet echt heel bijzonder wat hij laat zien.Overigens begint Gio me te irriteren. Waarom begin je in godsnaam met El Ahmadi en Immers als meest aanvallende middenvelders, als je Kuyt vanaf links laat spelen en met Kongolo als linksback speelt? Dan weet je van tevoren dat je aanvallen over links alvast kunt vergeten. Zet gewoon Vilhena in de basis. Hij verdient het op basis van zijn spel bij de beloften en zijn invalbeurten in het eerste. En hij past bovendien veel beter in dit systeem dan zijn concurrenten.
Ik vond het redelijk gelijkwaardig wat dat betreft. Wellicht dat de opbouw bij Feyenoord door de rust wel wat beter was dan die van het iets paniekerige Vitesse. Laten we het erop houden dat beiden ploegen aanvallend onmachtig waren.
Duidelijke overtreding inderdaad, buitenspel door de chaotische situatie wat lastiger waar te nemen, maar wel buitenspel. Geluk van de kampioen denk ik voorlopig nog niet, daarvoor is de huidige samenstelling echt verkeerd en is het hopen(net als bij Ajax overigens) dat er per ongeluk een bal in vliegt op een gelijke stand want anders kom je er niet doorheen.
Snap gezien het aantal beschikbare middenvelders sowieso niet waarom El Ahmadi er in staat. Brengt toch erg weinig en dan zou ik inderdaad Vilhena gewoon erin gooien. Zit Feyenoord niet een beetje met Kuyt in de maag? Hij moet spelen, maar ik zie in het huidige systeem niet echt een positie voor hem. Los van de penalty's en de periode na de gelijkmaker van FC Utrecht vind ik het nog niet echt heel bijzonder wat hij laat zien.
Lekkere overtreding van Kasdorp eind eerste helt.
Snap ik ook niet. Als balafpakker voor de verdediging kan hij wel van waarde zijn, maar daar krijgt Vejinovic terecht de voorkeur. Vilhena moet gewoon spelen. En ik zou Kuyt als middenvelder opstellen, in de rol die Immers of Toornstra nu heeft. Meters maken, duels aangaan en aansluiten in de zestien kan Kuyt ook, maar dan beter dan die twee. En dan kun je zelfs met Kramer spelen, wat iedereen zo graag wil. Twee echte buitenspelers en een man erachter die voor twee loopt. Balletjes afwachten en er af en toe eentje intikken kan Kramer wel.
Houwe zo, keff. :duim:
Opvallend... Ook vandaag heb ik de wedstrijd niet gezien.
Volgende week beginnen we daarmee.
Als jij een treinabonnement voor mij betaald stap ik elke zondag wel een paar uurtjes in de trein.
Wat is het alternatief dan Jamel? Kuyt vond ik in de voorbereiding niet overtuigen en wat brengt Kazim dat je hem wil laten staan?
Achahbar is voor Van Bronckhorst geen optie. Verder kun je kiezen uit Kuyt, Kazim en Kramer. Zeg het maar.
Kijk zo'n Locadia zou voor ons een prima spits zijn, maar die staat bij PSV op een zijspoor.