JFK
Well-known member
Ik zou hem kunnen bellen, maar doe dat denk ik maar niet.
Ik had hem net aan de lijn.
Hij gaf aan dat we gaan winnen.
Ik zou hem kunnen bellen, maar doe dat denk ik maar niet.
Ik acht de kans vrij groot dat we volgende week met dezelfde elf spelen.
Dat zei Cocu ook toen ik hem net aan de lijn had.Ik had hem net aan de lijn.
Hij gaf aan dat we gaan winnen.
Dat zei Cocu ook toen ik hem net aan de lijn had.
"Wij zijn de kampioenen, en blijven dat. Gio is een beginnend trainer en kan er nog niks van. " Aldus Cocu op mijn voice mail.Gio en ik nemen Cocu niet serieus.
Wat heeft ie gewonnen bij Barcelona? Vroeg hij. Ik hen tenminste de CL gewonnen, dat kan hij met die rare puntneus niet zeggen.
Geen buitenspel aldus Youri Mulder. Room hield de hand op de paal wat kennelijk het buitenspel heeft opgeheven. Goed gezien van de grensrechter en scheidsrechter.
Ik moet zeggen dat ik Bosz sportief vind. Hij had ook flink kunnen klagen over de arbitrage.
Geen buitenspel aldus Youri Mulder. Room hield de hand op de paal wat kennelijk het buitenspel heeft opgeheven. Goed gezien van de grensrechter en scheidsrechter.
Huh, die snap ik niet?
Dus op de vraag of hij de scheids na afloop een hand geeft gegeven en hij als antwoord gaf:
''die lui geef ik nooit een hand'' vind jij sportief overkomen?
Mulder lult uit zijn nek, hij is de goal op het WK zeker vergeten waarbij ook een verdediger buiten het veld buitenspel ophief.
De hand van Room telt ook mee en dan zou Kongolo geen buitenspel staan of zoiets. Hij schijnt het serieus gecheckt te hebben. Al kan ik mij niet voorstellen dat Mario van der Ende daar mee eens zal zijn.
En goal is een dood object op het veld dus kan nooit meetellen in een buitenspel situatie.
Die goal telt ook niet, maar handen van een keeper tellen schijnbaar wel want keepers mogen hun handen gebruiken. Dat schijnt het verhaal te zijn.
Wat natuurlijk niets zegt of de regel bestaat.Heb jaren gekeept maar dit ken ik niet, en ik heb regelmatig even met met mijn hand tegen de doelpaal gestaan bij corners , voorzetten etc etc om me te ''ori?nteren'' op een situatie voor me.
Heb jaren gekeept maar dit ken ik niet, en ik heb regelmatig even met met mijn hand tegen de doelpaal gestaan bij corners , voorzetten etc etc om me te ''ori?nteren'' op een situatie voor me.
Ik heb de situatie maar even teruggehaald en het beeld precies stopgezet op het moment dat Kongolo de bal overneemt van Kramer. Het is dus geen buitenspel.