Maakt niet uit waar hij hem overneemt, die speler buiten het veld heft de buitenspel op.
In combinatie met de keeper. Als Kongolo de bal tussen de keeper en de speler buiten het spel overneemt, dan staat Kongolo buitenspel.
Maakt niet uit waar hij hem overneemt, die speler buiten het veld heft de buitenspel op.
Dat is dus niet waar.Maakt niet uit waar hij hem overneemt, die speler buiten het veld heft de buitenspel op.
Wat natuurlijk niets zegt of de regel bestaat.
Dat is dus niet waar.
Als een speler zonder toestemming van de scheids het veld verlaat, telt hij nog steeds mee.
De scheidsrechter heeft vandaag gewoon als goed beoordeeld. Het is dat hij geen alcohol drinkt, maar anders zou je hem een kratje bier, fles wijn of een goede wiskey cadeau doen.
Hij had Vitesse op slag van rust een penalty moeten geven.
Dat zegt nog steeds niets over de regel.Vraag het aan 100 scheidsrechters en alle 100 kijken je verbaasd aan.
Dus is het geen buitenspel, dat zeg ik toch.
Ik zat er niet zo mee.
Hij had Vitesse op slag van rust een penalty moeten geven.
Ik denk dat we veel plezier gaan krijgen van Botteghin, eindelijk weer iemand achterin die het spel ook ziet ipv obligate breedtepasjes of knallen naar voren.
Kongolo deed het ook goed, maar dat komt denk ik ook door zijn voorselectie, die is zo verbaasd geweest dat hij met slecht spelen geselecteerd wordt dat hij heeft besloten dan maar weer gewoon normaal zijn werk te doen wellicht dat hij dan zelfs vaste kracht wordt in Oranje.
Ik ook niet. Hoewel, ik zou ook wel een keer willen winnen zonder dat we het na de wedstrijd vooral over de scheidsrechter hebben. In elk geval blij dat dat buitenspel onzin blijkt te zijn.
Botteghin was echt een verademing. Heerlijk die overtuiging in de duels. Bij zijn eerste duel schrok die gast van Vitesse zich kapot. Zo goed was hij de hele wedstrijd nog niet verdedigd.
Botteghin was echt een verademing. Heerlijk die overtuiging in de duels. Bij zijn eerste duel schrok die gast van Vitesse zich kapot. Zo goed was hij de hele wedstrijd nog niet verdedigd.
Waarom heeft hij zolang bij Groningen gespeeld?
Waarom heeft hij zolang bij Groningen gespeeld?
Juist. En zijn over zijn positionering in de verdediging waren ook wel eens twijfels.Volgens mij vanwege bepaalde twijfels over snelheid (met hoeveel ruimte in de rug kan hij spelen?), voetballend vermogen en wendbaarheid.