Wie heeft het over drie?
Gewoon een linksback halen voor de basis en eventueel nog een cv als backup. Klaar!
Eventueel nog een CV als back-up? Lijkt me dat daar deze week nog een klasbak moet komen. Dan maar Kongolo op de bank, die er vandaar wederom geen reet van bakte.
Kanonnen zeg, ik ben me rot geschrokken vandaag. Verdediging dramatisch, middenveld inspiratieloos en aanval totaal onzichtbaar. De enige die er bovenuit stak was Karsdorp, die met name de eerste helft een aantal fraaie rushes liet zien. Kwam ook de 1-1 uit voort. De enige echt fatsoenlijke aanval. Voor de rest was het gewoon slecht. Waar het tempo de eerste helft nog wel acceptabel was en ik vooral ontstemd was over het niveau van de verdediging, was het in de tweede helft helemaal niets meer. Geen enkele uitgespeelde kans, alleen maar inspiratieloos rondtikken op de middenlijn. Echt zo slecht. En Gio lekker blijven zitten kijken. Ik heb 'm niet ??n keer gehoord. En dan achteraf zeggen 'ja, het was een stroef veld'. Nee Gio, zo werkt dat niet. Bij dit soort wanvertoningen moet je er bovenop zitten. Laat ze weten dat dit soort gekut onacceptabel is.
Maar goed, het is op zich wel ok? dat het nu een keer gebeurt. Wellicht dat de urgentie om versterking te halen nu wel toeneemt. Want versterking is echt nodig. Al is het maar om de selectie wat meer in balans te trekken. Want van de verhalen over hoe een aantal van de heertjes zich gedroegen in Oostenrijk werd ik ook niet bepaald vrolijk.