Feyenoord 2016 - 2017

Fabian

Active member
Het allereerste waar ik mij zorgen om maak, is het niveau dat ik gisteren aanschouwde. Verdedigend was het al zwak. In de eerste helft cre?er je nog wat kansen met ??n echt goed uitgespeelde aanval waaruit je gelijk scoort. Vervolgens kom je 2-1 achter en dan verwacht je een tweede helft meer. Maar daar bleek helemaal niets van. Het werd alleen maar slechter. Er werd niets meer gecre?erd. We testte Deckers nog maar ??n keertje geloof ik. Er zat totaal geen lijn of idee meer in het spel. Het is veel breed en terug. Enkel Vejinovic durfde vooruit te spelen, maar daar zette VVV slim een man op. De rest van het elftal had geen idee meer hoe ze de bal bij de aanvallers moesten brengen. Het is een triest gegeven dat je van ??n speler afhankelijk bent om iets te kunnen cre?ren.

E?n speler in een heel elftal haalde een respectabel niveau en dat was Karsdorp. Verder was het droevig. Sleegers viel nog wel aardig in, maar daar houdt het mee op. Daar sta je dan voor weg te branden in de zon.
 

ALenstra

Well-known member
Nou er is niet zozeer iets gebeurd. Maar wat je ziet is dat er een aantal figuren in de selectie zijn die met elkaar een clubje vormen en zich structureel onnozel gedragen. Van die gastjes die continue alleen maar met hun telefoon bezig zijn, lopen te sjokken, supporters nauwelijks een blik waardig gunnen en naar elkaar lopen te schreeuwen in dat nep-gangster taaltje van ze. Intussen zie je Gio alleen maar begripvol zijn en zich letterlijk tussen de spelers mengen. De spelers noemen hem ook Gio. En Gio is tolerant. Te laat komen op de training wordt niet bestraft. Een tandje minder je best doen kan blijkbaar. En dan hebben we onze super-assistent, Jan Wouters. Die heeft de hele week geen woord gezegd en weet niet hoe snel 'ie een peuk moet opsteken zodra ze van het trainingsveld af lopen.

Ze willen allemaal niet bijtekenen en/of zijn heel verontwaardigd als ze een keer niet spelen. En je ziet dat het z'n invloed heeft op de rest van de selectie. Dirk probeert er uiteraard wel iets aan te doen, maar krijgt het alleen ook niet voor elkaar. Het is eigenlijk de taak van de trainer, maar Gio is wellicht gewoon niet zo'n type. Onder Koeman was dit nooit zo ver gekomen, daar ben ik van overtuigd.
Dit heb je van Martiijn Krabbendam. In de VI staat exact hetzelfde.
 

Fabian

Active member
Dat is een oneerlijke conclusie richting Jamel.

Ik heb die figuren gisteren met eigen ogen aanschouwd. Manu is wel het ergste. Dat mannetje loopt naar de warm-up gangster-style en kauwgum kauwend. Totaal niet ge?nteresseerd. Gooi er een beat onder, geef hem wat goud en smijt hem op MTV, maar haal hem in godsnaam weg uit de selectie.

Dus Krabbendam kan er over berichten, maar als je langs het veld en rond de kleedkamers gaat staan, worden die berichten wel bevestigd. Wellicht is het allemaal schijn, maar het valt wel heel erg op.

Kuijt zie je voorop lopen, zijn schouders eronder zetten (hij was gisteren overigens ook niet best op het veld) en er zijn een aantal die daar in meegaan hoor, noem een Karsdorp, Toornstra, ook Boetius (die hier eerder werd genoemd als vervelend), maar er zijn er voldoende die denken 'het zal me aan mijn reet roesten'. Kazim ook zo'n figuur. Die staat al tegen VVV dom gedrag te vertonen. Je hebt er geen reet aan. Het loopt daar maar VVV-ers omver te kegelen en irritant te doen. Totale verontwaardiging en arrogantie op zijn hoofd de hele middag. Waar Kuijt voorop loopt, loopt meneertje Kazim achteraan. In de warming-up ook daadwerkelijk. Ik had hem allang eruit gesodemieterd met dat soort gedrag.

Ik veroordeel overigens Gio niet. Je kunt een karakter niet veranderen en ik ga er van uit dat hij wel degelijk signaleert en ingrijpt. Wellicht lopen we voor de troepen uit en brengt hij deze groep verder. Ik hoop het.

Overigens dat Wouters niets zegt, zegt mij weinig. Van Hanegem zei ook niets in het openbaar. Dat zegt niets over wat er achter gesloten deuren gebeurt. Het is wellicht ook wel beter om niet ten overstaan van 3000 supporters een relletje te kweken.
Hetzelfde geldt voor Van Bronckhorst. Ik weet niet wat er gebeurt of wellicht nog gaat gebeuren als supporters niet in de omgeving zijn.

Ik ga er van uit dat na gisteren er wel harde woorden zijn gevallen of nog gaan vallen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Punt is dat de trend hier is dat Krabbendam totaal niet serieus te nemen is terwijl hij hier dus wel degelijk gelijk heeft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar waarom houden we dan in godesnaam vast aan Kazim? Ik begrijp dat er een club was die acht ton wilde neerleggen voor Kazim zoals er afgelopen winter een club bereid was om acht ton voor Te Vrede neer te leggen. Gewoon accepteren en weer vooruit. Kazim liet gisteren weer zien dat het geen speler is voor de basis en laat in warming ups en buiten de lijnen zien dat het ook geen jongen is voor de bank.
 

Fabian

Active member
Punt is dat de trend hier is dat Krabbendam totaal niet serieus te nemen is terwijl hij hier dus wel degelijk gelijk heeft.

Ik vind dat geen belangrijk punt eigenlijk. Wellicht voor jou. Want het is forumeigen om iemand zogenaamd om de oren te slaan met een onbelangrijk gegeven.

Het belangrijke punt voor mij is dat het niet goed zit in de selectie en dat daar wat aan moet gebeuren.
Daarnaast moet nog altijd blijken dat Krabbendam gelijk heeft dat Van Bronckhorst hier niet het karakter voor heeft. Dus wat is gelijk?

En dat Krabbendam iets signaleert, neemt nog niet weg dat hij het afgelopen jaar veel missers op zijn naam heeft staan. En dat hij richting Feyenoord afspraken heeft geschonden door spelers te benaderen waar dat niet is toegestaan.

Maar het belangrijkste is toch echt dat Feyenoord niet moet weggooien wat onder Koeman is opgebouwd.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb geen idee wat Krabbendam precies heeft opgeschreven. Ik zie zijn stukjes wel eens voorbij komen van VI.nl en zijn tweets die worden opgepikt door nieuws sites.
 

Fabian

Active member
Maar laten we het lekker over Krabbendam hebben. Zal ik een topic over hem openen?

Kan iedereen daar oude uitspraken oprakelen van diverse forumleden.

Dit is echter een andere topic.
 

Fabian

Active member
Nou, dat je hem niet leest maar toch weet dat je hem niet serieus kunt nemen. Dat vind ik op zich best wel knap, moet ik zeggen.

Krabbendam twittert veel en juist een aantal van die tweets bleken onjuist. Clasie met een zogenaamde clausule in zijn contract bijvoorbeeld. El Ahmadi die pers? weg zou willen na het vertrek van Rutten. Feyenoord zou pas kunnen kopen, na verkopen (prompt was daar Vejinovic).

Allemaal op dit forum verteld en dus gelezen.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Nou, dat je hem niet leest maar toch weet dat je hem niet serieus kunt nemen. Dat vind ik op zich best wel knap, moet ik zeggen.

Ik heb inmiddels al jaren geen abonnement meer op de VI, dus ik heb het verhaal in de VI niet gelezen. Je mag van mij gerust dat in twijfel trekken.

Ik lees echter al het nieuws wat op feyenoord.headliner.nl voorbij komt. Ook alles wat de voetbalprimeurtjes van deze wereld neerplempen. Op die manier lees ik vrijwel alles wat Krabbendam op VI.nl neerplempt of via Twitter de wereld in helpt. Verder zit Krabbendam op jaarbasis toch wel een keer of vijf tot tien bij FC Rijnmond op jaarbasis. De afgelopen jaren mocht hij verder nog wel een aanschuiven bij VI. Ik geloof dat ik op die manier prima weet wat Krabbendam zo gedurende de afgelopen jaren qua berichtgeving heeft gehad en wat daarvan de kwaliteit is en of ik hem op basis daarvan wel of niet serieus moet nemen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik vind dat geen belangrijk punt eigenlijk. Wellicht voor jou. Want het is forumeigen om iemand zogenaamd om de oren te slaan met een onbelangrijk gegeven.
.

Niet minder belangrijk dan de rest van dit forum maar het viel me op en ik had even de indruk dat je dat dan gewoon mag benoemen.
 
Bovenaan