Fabian
Active member
Het allereerste waar ik mij zorgen om maak, is het niveau dat ik gisteren aanschouwde. Verdedigend was het al zwak. In de eerste helft cre?er je nog wat kansen met ??n echt goed uitgespeelde aanval waaruit je gelijk scoort. Vervolgens kom je 2-1 achter en dan verwacht je een tweede helft meer. Maar daar bleek helemaal niets van. Het werd alleen maar slechter. Er werd niets meer gecre?erd. We testte Deckers nog maar ??n keertje geloof ik. Er zat totaal geen lijn of idee meer in het spel. Het is veel breed en terug. Enkel Vejinovic durfde vooruit te spelen, maar daar zette VVV slim een man op. De rest van het elftal had geen idee meer hoe ze de bal bij de aanvallers moesten brengen. Het is een triest gegeven dat je van ??n speler afhankelijk bent om iets te kunnen cre?ren.
E?n speler in een heel elftal haalde een respectabel niveau en dat was Karsdorp. Verder was het droevig. Sleegers viel nog wel aardig in, maar daar houdt het mee op. Daar sta je dan voor weg te branden in de zon.
E?n speler in een heel elftal haalde een respectabel niveau en dat was Karsdorp. Verder was het droevig. Sleegers viel nog wel aardig in, maar daar houdt het mee op. Daar sta je dan voor weg te branden in de zon.