gevegt
Well-known member
Ben nu al doodmoe van Kuyt, staat overal grijnsend op en anders wel met zijn handen op elkaar boven zijn hoofd.
Na zes wedstrijden en nul punten, lacht zelfs Kuijt niet meer.
Misschien dat dat je humeur wat opvrolijkt.
Ben nu al doodmoe van Kuyt, staat overal grijnsend op en anders wel met zijn handen op elkaar boven zijn hoofd.
We hebben sowieso de laatste jaren weinig goede aanvoerders gehad. Een Clasie was pas dit jaar echt iemand die er vrijwel altijd stond. Een De Vrij is een behoorlijk timide jongen en stond op het moment dat hij aanvoerder was heel anders in het veld dan nu met een WK achter de rug en zijn jaar bij Lazio. Wat hebben we nog meer gehad tussen Bosvelt en Kuyt en Kuyt en Kuyt?
Vlaar.
Dat Kazim gek is, wisten wij hier allemaal toch allang?
Ik heb een stukje van het seizoensoverzicht van Feyenoord gezien op Fox, maar die vent is in bijna elke wedstrijd negatief betrokken bij opstootjes en met domme overtredingen. Die heeft gewoon een paar draadjes los en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jongens als Vilhena en Manu gevoelig zijn voor zo'n gozer.
Daar heb ik tijdens de winter vorig seizoen ook al op gewezen, maar toen was het een fanatieke held waar ik minder hard over mocht oordelen omdat het door zijn slechte jeugd komt.
Als Feyenoord slim is doen ze die Manu, Vilhena en Kazim in de verkoop. Nelom verhuren.
Daar heb ik tijdens de winter vorig seizoen ook al op gewezen, maar toen was het een fanatieke held waar ik minder hard over mocht oordelen omdat het door zijn slechte jeugd komt.
Die helderziendheid toch ook van forumleden zonder clubbril.
Na drie jaar voegen de meeste nog steeds niets toe aan een Feyenoord dat vooruit wil. Jammer dat de meeste supporters gehersenspoeld zijn en blind schreeuwen om standbeelden voor spelers die eens een keer een bal binnen rossen. Vervanging? Er is toch geld? En anders de nieuwe jeugd erin..Jij bent wel voor de harde bezem, zo te lezen.
Denk je ook aan spelers die hun moeten vervangen?
Na drie jaar voegen de meeste nog steeds niets toe aan een Feyenoord dat vooruit wil. Jammer dat de meeste supporters gehersenspoeld zijn en blind schreeuwen om standbeelden voor spelers die eens een keer een bal binnen rossen. Vervanging? Er is toch geld? En anders de nieuwe jeugd erin..
Je bent dus echt voor de harde bezem zonder over de consequenties na te denken.
Zonder een greintje ironie, ik ben het met je eens.
Zoals verwacht een trillende kuip voor Kuyt!
Was niet echt veel te zien was een stukkie rennen en wat inschieten.Ik lees dat er ook een demonstratie training was van de A1. Nog spelers opgevallen?