Feyenoord 2016 - 2017

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Wie weet heeft Olympiakos (daar stond hij toch bij?) wel het beroemde schaduwelftal van Van Geel onder contract staan Hoek. We kunnen wel een paar uit dat schaduwelftal gebruiken gezien de pot tegen VVV.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als ik sommige voetballers voorbij zien komen, dan lijkt voetbal sowieso een beetje een nichten sport te worden. Die Lestienne is ook wel weer helemaal swag of zoiets. Eerder hadden wij al die wijven die bij ADO uit hun warming up op uggs deden.
 

Pascallovic

Well-known member
Toen zijn optie werd gelicht was vrijwel iedereen ook wel blij. Ik denk dat men langzamerhand ook wel gaat inzien dat je Kazim niet als back up erbij wil hebben. Wat mij betreft al op voetbaltechische gronden. Want een breekijzer zonder torinstinct die vooral veel vrije trappen veroorzaakt is niet handig in een fase dat iedere seconde telt. Voor een ander zullen het uiteindelijk wel de torren zijn.
Ik vond het op zich voor de winterstop ook wel prima wat hij deed, bracht een hoop extra agressie en strijdt in het elftal. Echter sinds de winterstop is hij alleen maar bezig met opstootjes en dat heeft hij niet nodig. Tegen Ajax mede de boel opstoken snap ik en kan ik waarderen. Maar tegen een Cambuur of Eagles in de Kuip moet je dat weer niet doen. Dat is niet nodig.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van Beek wellicht nog twee maanden eruit.

Van Geel, wat ga je doen? Je bent aan zet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Prachtig schaduwelftal hoor. Straks weer het seizoen al in augustus naar de klote.

Verder is Van der Heijden een acceptabele back up voor Kongolo, maar die had je dan allang moeten contracten gezien hij transfervrij is. Verder moet er dus een rechtsbenige centrale verdediger bij van hoog niveau die je nu nog in de basis moet inpassen nu Van Beek zijn blessure ernstiger lijkt dan gedacht. Daarnaast mag Van Geel wel weer eens doorschakelen naar een linksback. Vier jaar heeft hij zich achter geld kunnen verschuilen, maar nu is er geld en handelt hij ook niet naar behoren.
 
Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Hij heeft nog drie weken voor de eerste wedstrijd. Maar het liefst nu graag, want het inpassen kost ook tijd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

In plaats of naast Gustafson hadden er vorige week twee tot drie verdedigers klaar moeten staan om te tekenen.
 

fr-keff

Active member
In plaats of naast Gustafson hadden er vorige week twee tot drie verdedigers klaar moeten staan om te tekenen.

Die aankoop begin ik steeds minder te begrijpen. Donderdag gaan spelen met het sterkste elftal? Ben benieuwd of Immers... aanvoerder is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Krabbendam ziet Van der Heijden als vervanger van Van Beek. Daar geloof ik weinig van. Dat aan hem als back up voor Kongolo wordt gedacht is logisch.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die aankoop begin ik steeds minder te begrijpen. Donderdag gaan spelen met het sterkste elftal? Ben benieuwd of Immers... aanvoerder is.

Men gaat er nog steeds van uit dat er een of twee spelers vertrekken uit het rijtje Immers, Vilhena en El Ahmadi. Verder kun je ervoor kiezen om een buitenkans te pakken. Je moet echter verder de boel op orde hebben.

Hoe we donderdag dan spelen weet ik niet. Ik gok Vejinovic - El Ahmadi (of Toornstra) - Immers.
 

fr-keff

Active member
Men gaat er nog steeds van uit dat er een of twee spelers vertrekken uit het rijtje Immers, Vilhena en El Ahmadi. Verder kun je ervoor kiezen om een buitenkans te pakken. Je moet echter verder de boel op orde hebben.

Hoe we donderdag dan spelen weet ik niet. Ik gok Vejinovic - El Ahmadi (of Toornstra) - Immers.

En in de spits?
 
Bovenaan