Feyenoord 2016 - 2017

Jozsef

New member
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Het wordt een meeting vol met lichtgewichten.

Hier (1.92m) nog altijd 90+ hoor. Oke, ik kom af van de 106 max. :cool:
Heb me ook nog nooit beziggehouden met lijnen, let tegenwoordig wel iets meer op.
En oh ja: Sporten, veel meer sporten.
 
Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
105 kilo schoon aan de haak, een ietwat bollend buikje, ik ben nooit ziek, ik hoest nooit en ik sta elke dag fris op, en ik rook en drink alsof het elke keer de laatste keer zal zijn dat het nog kan.

Op mijn werk lijkt het wel of ik soms met konijnen aan tafel zit, de een na de ander vreet een bak sla naar binnen van de Appie (als het een beetje fris wordt zijn ze ziek zwak en misselijk), ik neem vannacht lekker 4 pannenkoeken met spek mee, en 1 pakje Marlboro.
 

Jozsef

New member
Bel anders die blonde pruik nog effe of ze voor de lijners een paar bakken sla neerzet.
Heb je 'r eigenlijk al gebeld?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb ook makkelijk lullen nog steeds want bij 1.87 kan ik m'n gewicht prima rond de 90 kilo houden en wordt de broek wat te strak dan laat ik een tijdje de oven en vetpan even een tijdje uit na 21.00 uur. Ik denk niet dat er veel heren zijn die na hun 40e zo makkelijk nog zoveel kunnen vreten en waarbij de biertjes niet light hoeven te zijn zonder de weegschaal gek te maken.

Zolang ik een beetje normaal blijf doen valt het bij mij ook wel mee. Als je echter op een bepaald moment meerdere malen per week iets afhaalt en verder ook niet veel meer doet dan iets in de oven of de magnetron schuiven, dan gaat er wel iets mis. Vaak bij het passeren van een snackmuur nog even een snack pakken (daar liep ik standaard na het werk langs en ook na het voetbal) Vervolgens niet sporten, maar wel veel en vaak zuipen. Op die manier kwam zelfs ik nog aan de bovengrens van wat als gezond gewicht wordt beschouwd. Erger nog dan het gewicht is vooral dat je een hoop rommel binnen krijgt. Nu doe ik normaal en sport ik weer en dan is het geen probleem om buitenshuis mij volledig klem te zuipen en vol te eten met vettigheid. De vetpan is daarnaast al niet aangeweest sinds ik er in de zomer goed ziek van ben geworden.

Hier (1.92m) nog altijd 90+ hoor. Oke, ik kom af van de 106 max. :cool:
Heb me ook nog nooit beziggehouden met lijnen, let tegenwoordig wel iets meer op.
En oh ja: Sporten, veel meer sporten.

Echt lijnen met dieeten etc. is iets voor vrouwen. Je moet je levenstijl wat aanpassen/bijsturen als man om alles een beetje in het gareel te houden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Bel anders die blonde pruik nog effe of ze voor de lijners een paar bakken sla neerzet.
Heb je 'r eigenlijk al gebeld?

We verwachten natuurlijk wel de vetten happen. Ik geloof dat Nik al de heerlijke vlammetjes opperde. Daar zit overigens wel deels het geheim waarom veel van die Japanners zo dun blijven. Die hebben dus gewoon groene snacks staan bij hun borrels.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nu het toch over di?ten gaat, kan ik ook vast wel een modieuze vraag stellen:

Ik heb nog een bon liggen voor de fanshop. Gekregen bij het afscheid van m'n vorige team op m'n werk. Dus ik wil een shirtje halen. Maar nu zit ik heel erg te twijfelen tussen het thuisshirt en het uitshirt. Meegenomen in de overweging: ik heb de afgelopen drie seizoenen steeds het thuisshirt gehaald.

Wat vinden jullie?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind het thuisshirt wel echt mooi. Maar ik moet het allemaal nog eens goed van dichtbij bekijken. Zo lelijk is dat uitshirt nou ook weer niet zonder oranjebroek.
 

Shayman

New member
Nu het toch over di?ten gaat, kan ik ook vast wel een modieuze vraag stellen:

Ik heb nog een bon liggen voor de fanshop. Gekregen bij het afscheid van m'n vorige team op m'n werk. Dus ik wil een shirtje halen. Maar nu zit ik heel erg te twijfelen tussen het thuisshirt en het uitshirt. Meegenomen in de overweging: ik heb de afgelopen drie seizoenen steeds het thuisshirt gehaald.

Wat vinden jullie?

Wanneer je oversteekmoeder bent dan is dat uitshirt wel lekker veilig. Mocht je dat niet zijn of toevallig een fluor-hesje hebben dan zou ik voor het thuisshirt gaan. De afgelopen 3 seizoenen was het uitshirt een minder belachelijke keus geweest in elk geval.
 

Jozsef

New member
Eens. Al kan dit uitshirt weer prima op een spijkerbroek. Koop er alleen nooit die afgrijselijke broek bij.
Ik zou altijd gaan voor het thuisshirt, zeker dit seizoen een klasseshirt. Maar als je er al drie hebt.....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik overweeg er dit seizoen ook weer eens eentje te kopen. De laatste keer dat ik een shirt kocht wonnen we de UEFA Cup.
 

Susa

New member
Immers dus aanvoerder:football1:

Oftewel iedereen hier op het forum heeft geen verstand van voetbal,

toch ?
 

gevegt

Well-known member
Als je een trainer hebt die de kleedkamers kent van de internationale top, zou ik het niet in twijfel trekken.
 
Bovenaan