Feyenoord 2016 - 2017

fr-keff

Active member
Jamel is er zo mee bezig dat hij 17,50 neergooit voor een potje tegen VVV... Toch bizar dat een wedstrijd tegen Southampton dezelfde prijs heeft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

12,50?, dezelfde prijs als jij voor Olympiakos betaalt. We hebben een paar jaar geleden dacht ik 10? gelapt voor een pot tegen Barendrecht. Of was dat 5?? Ik eet er geen boterham minder om.
 

fr-keff

Active member
12,50€, dezelfde prijs als jij voor Olympiakos betaalt. We hebben een paar jaar geleden dacht ik 10€ gelapt voor een pot tegen Barendrecht. Of was dat 5€? Ik eet er geen boterham minder om.

Oh ik dacht ergens gelezen te hebben dat het 17,50 was.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Minimaal twee biertjes bespaard. Of in Jamel zijn geval twee sinas.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ok?. Vind het dan nog best een hoge prijs. Het is toch niet in de Koel?

De presentatie van de selectie van Halsteren 1 is er ook en er komen twee Nederlandstalige topartiesten. Dus het is allemaal vast het geld dubbel en dwars waard.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ok?. Vind het dan nog best een hoge prijs. Het is toch niet in de Koel?

Het is een heel evenement voor zo'n gemeente Halsteren eh? Maar goed, het is niet heel goedkoop nee.

En nee, ik drink niet meer. Dat wil zeggen, geen alcohol.
 

Fabian

Active member
Ik ben trouwens ook gaan minderen met drinken. Tijdens het afvallen heb ik zelfs weken geen alcohol meer aangeraakt. Bier helpt namelijk niet wanneer je een doel hebt.

Nu bewaar ik het voor het weekend. Doordeweeks drink ik niets.
 

fr-keff

Active member
Ik ben trouwens ook gaan minderen met drinken. Tijdens het afvallen heb ik zelfs weken geen alcohol meer aangeraakt. Bier helpt namelijk niet wanneer je een doel hebt.

Nu bewaar ik het voor het weekend. Doordeweeks drink ik niets.

Goed bezig! Sinds een paar maanden ben ik meer erop gaan letten en ook wat gaan sporten, toen ik vorige week op de weegschaal stond was er al 10 kilo af sinds ik erop ben gaan letten. Op mijn voeding en beweging dan. Drank al sinds 2010 niet meer aangeraakt en toen bleef het bij een Wieckse witte en half flesje pils.
 

Shayman

New member
Ik ben trouwens ook gaan minderen met drinken. Tijdens het afvallen heb ik zelfs weken geen alcohol meer aangeraakt. Bier helpt namelijk niet wanneer je een doel hebt.

Nu bewaar ik het voor het weekend. Doordeweeks drink ik niets.

Helemaal verkeerd! Pas nog een knalpotten-dieet gedaan en dat werkt perfect! Na 3 donkere biertjes interesseerde m'n gewicht me geen reet meer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben trouwens ook gaan minderen met drinken. Tijdens het afvallen heb ik zelfs weken geen alcohol meer aangeraakt. Bier helpt namelijk niet wanneer je een doel hebt.

Nu bewaar ik het voor het weekend. Doordeweeks drink ik niets.

Ik ben ook wel minder gaan drinken, maar ik heb nog wel eens dat ik als ik drink best veel drink. Alcohol drukt inderdaad zwaar op je gewicht en uiteindelijk op je functioneren.

Ja maar tegenwoordig zingt hij er ook al bij...

Zal ik waarschijnlijk in gelijke mate waarderen.

Goed bezig! Sinds een paar maanden ben ik meer erop gaan letten en ook wat gaan sporten, toen ik vorige week op de weegschaal stond was er al 10 kilo af sinds ik erop ben gaan letten. Op mijn voeding en beweging dan. Drank al sinds 2010 niet meer aangeraakt en toen bleef het bij een Wieckse witte en half flesje pils.

Ik wist ?berhaupt niet dat je ooit aan drank hebt gezeten. Jij dronk toch best veel cola? Daarmee moet je kappen. Als je dat doet vliegen de kilo's er helemaal af. Gewoon standaard water drinken, behalve op gelegenheden.
 

Fabian

Active member
Helemaal verkeerd! Pas nog een knalpotten-dieet gedaan en dat werkt perfect! Na 3 donkere biertjes interesseerde m'n gewicht me geen reet meer.

Nou mij wel. Als je op dit forum opeens met Marc-Marie wordt vergeleken... Twaalf kilootjes kwijt, ik vind het mooi zo.

Ik ben ook wel minder gaan drinken, maar ik heb nog wel eens dat ik als ik drink best veel drink. Alcohol drukt inderdaad zwaar op je gewicht en uiteindelijk op je functioneren.

Zekers waar. Ik hield wel van donkere biertjes waar Shayman het over heeft. Dat tikt wel aan op een gegeven moment.
 

fr-keff

Active member
Ik wist ?berhaupt niet dat je ooit aan drank hebt gezeten. Jij dronk toch best veel cola? Daarmee moet je kappen. Als je dat doet vliegen de kilo's er helemaal af. Gewoon standaard water drinken, behalve op gelegenheden.

In de eerste maanden ook zeker minder tot bijna niks gedronken. De laatste 2 maanden een beetje aangeklooid maar toch zijn er nog wat kilo's afgegaan.
 

Shayman

New member
Nou mij wel. Als je op dit forum opeens met Marc-Marie wordt vergeleken... Twaalf kilootjes kwijt, ik vind het mooi zo.

Zekers waar. Ik hield wel van donkere biertjes waar Shayman het over heeft. Dat tikt wel aan op een gegeven moment.
Ik heb ook makkelijk lullen nog steeds want bij 1.87 kan ik m'n gewicht prima rond de 90 kilo houden en wordt de broek wat te strak dan laat ik een tijdje de oven en vetpan even een tijdje uit na 21.00 uur. Ik denk niet dat er veel heren zijn die na hun 40e zo makkelijk nog zoveel kunnen vreten en waarbij de biertjes niet light hoeven te zijn zonder de weegschaal gek te maken.
 
Bovenaan