Feyenoord 2016 - 2017

Max

Administrator
Forumleiding
Op basis van prestaties had je Van Beek aanvoerder kunnen maken. Kongolo was het al vorige week de tweede helft, dus die had nu ook de band kunnen krijgen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vejinovic is wel een serieuze aanwinst hoor. Prima techniek en een uitstekende pass.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die stream hapert wel heel erg. Nog steeds niet echt goed die goal van Kazim gezien. Vejinovic lijkt wel een aardige speler inderdaad. Linksback blijkt toch niet de positie van Vilhena te zijn. Immers draait en speelt nog steeds liever terug dan dat hij een verrassende opening maakt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb onsball ook weer afgezet. Overgeschakeld naar cricfree. Dat is momenteel sowieso de site waar ik bijna alle streams kijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Kuyt staat er nu in en Immers is aanvoerder. Daar wil ik toch wel voorzichtig conclusies uit gaan trekken.

Cricfree geeft mooi beeld, maar ik krijg de adds niet weg plus een paar meldingen over Java en over een verplicht account.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kuyt staat er nu in en Immers is aanvoerder. Daar wil ik toch wel voorzichtig conclusies uit gaan trekken.

Cricfree geeft mooi beeld, maar ik krijg de adds niet weg plus een paar meldingen over Java en over een verplicht account.

Addblocker downloaden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kuyt geeft lekkere balletjes maar aan sommige spelers is dat niet besteed.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vejinovic strooit echt met uitstekende dieptepasses. Geweldige aanwinst zeg!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi beeld hoor. Karsdorp rechtsback en Dammers ernaast centraal. Ruim een jaar geleden stond de ene op nummer tien en de ander in de spits bij de A1...
 
Bovenaan