Feyenoord 2016 - 2017

inhethoekje

Active member
Wat vind jij eigenlijk van Wouters als assistent bij Feyenoord?

Ik ben daar wel blij mee, van wat ik altijd heb gehoord en begrepen uit verhalen van spelers is hij op het trainingsveld erg goed, maar net als Rutten staat hij nooit te trappelen om commentaar te leveren voor de camera.
van Bronckhorst heeft daar wel een inhaalslag gemaakt, die zag ik laatst erg relaxt zijn verhaal doen op een persconferentie.

Ik denk dat Feyenoord baat heeft bij Wouters als assistent.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Clasie is een van de acht spelers die vanmorgen een training afwerken en in principe niet in actie zal komen vanmiddag in de kraker tegen Fortuna D?sseldorf. https://mobile.twitter.com/DennisVanEersel/status/620158179712872448

Daarnaast ook geen Nelom en Woudenberg, waardoor je je gaat afvragen wie er dan linksback gaat spelen. Verdonk of Vilhena? De laatste schijnt op die positie te hebben getraind. Wel een opvallende move. Eerder al de vermeende interesse in Dijks. Het zou prima kunnen dat Feyenoord toch nog een linksback gaat aantrekken. Nelom viel de tweede seizoenhelft weer terug naar zijn oude nonchalante zelf en in Woudenberg lijken ze het ook niet helemaal te zien.

Vermoedelijke opstelling op basis van het gegeven dat in principe de spelers die niet actie kwamen eerder deze week nu wel spelen:

Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Vilhena (of Verdonk); El Ahmadi, Vejinovic, Toornstra; Bo?tius, Kuyt, Bilal.

Voorin zijn Achahbar en Kazim nog niet aan bod gekomen, dus die zouden ook nog kunnen gaan spelen. Verder zou Kuyt ook op rechts speeltijd kunnen krijgen i.p.v. in de punt.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Ik ben benieuwd! Hopelijk kan ik weer een livestream vinden.

Ik zal iig tijdig mijn Flash weer updaten. Schijt dat je Flash zowat iedere week moet updaten. Hopelijk werkt de stream dan bij mij ook. Ik heb nu al weken allerlei schermen openstaan op zoek naar een beetje vet vierkamer appartement in Boekarest, maar dat is nog een hell of a job... Ik zal de nuttige dingen even opslaan onder favorieten en dan de boel afsluiten en updaten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Clasie speelt niet omdat er blijkbaar een transfer op komst is. In ben benieuwd om welke club het dan gaat.

Misschien is het wel goed dat 'ie gewoon gaat. Kunnen wij ons ook weer gaan versterken op positief waar we nog onderbezet zijn. Lees: de verdediging. En anders vertrekt 'ie straks op 25 juli en hebben we weer pas heel laat onze selectie op orde.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Met Vejinovic en Vilhena heb je twee prima spelers die Clasie kunnen opvolgen. Daar maak ik mij niet zo'n zorgen om. Verder als een transfer echt heel dichtbij was, dan had ik hem ook eigenlijk niet meer op de training verwacht. Maar we zullen het zien. Ik begrijp dat Feyenoord het nu wel bevestigt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Met Vejinovic en Vilhena heb je twee prima spelers die Clasie kunnen opvolgen. Daar maak ik mij niet zo'n zorgen om. Verder als een transfer echt heel dichtbij was, dan had ik hem ook eigenlijk niet meer op de training verwacht. Maar we zullen het zien.

Daar zit Verdonk ook nog achter, die het uitstekend schijnt te doen op de trainingen. Dus wat dat betreft geen zorgen over de opvolging. Maar goed, Clasie is wel gewoon onze beste speler, dus wat dat betreft voel je zo'n vertrek altijd.

Wel benieuwd wie er bij Van Geel op het lijstje staan. Ik zou geld hebben ingezet op Jos Hooiveld, maar die is al vertrokken naar Zweden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Loovens heeft ook pas laat weer bijgetekend bij Sheffield Wednesday. In de categorie transfervrij is volgens mij alleen nog Van der Heijden beschikbaar. Maar die moet je nog echt leren verdedigen. Ja Vlaar is ook beschikbaar, maar die blijft nog wel in Engeland. Al moet hij nu helaas even onder het mes.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Loovens heeft ook pas laat weer bijgetekend bij Sheffield Wednesday. In de categorie transfervrij is volgens mij alleen nog Van der Heijden beschikbaar. Maar die moet je nog echt leren verdedigen.

Dikke kans dat hij het wel wordt. Maar goed...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Er zijn weer streams vanmiddag. Heb al een aantal websites op standby staan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Mooi. We hebben verder de Tour vanaf drie uur en hoe laat begint tennissen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Vilhena (of Verdonk); El Ahmadi, Vejinovic, Toornstra; Bo?tius, Kuyt, Bilal.

Voorin zijn Achahbar en Kazim nog niet aan bod gekomen, dus die zouden ook nog kunnen gaan spelen. Verder zou Kuyt ook op rechts speeltijd kunnen krijgen i.p.v. in de punt.

Zit ik er drie spelers naast:

Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Vilhena; Toornstra, Vejinovic, Immers; Basacikoglu, Kazim-Richards en Achahbar.

Immers notabene aanvoerder. Daarmee is de zeepbel neem ik aan doorgeprikt dat Immers onder Van Bronckhorst een andere status heeft. Verder Kazim in de punt en Achahbar weer op de flank...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Denk je eindelijk een trainer te hebben die Immers op de bank zet, staat 'ie er gewoon als aanvoerder in. Lekker dan.
 
Bovenaan