Feyenoord 2016 - 2017

Max

Administrator
Forumleiding
Het lukt mij niet om de boel aan de praat te krijgen. Ik doe het wel met het verslag van Jamel en de latere beelden.

Schuurman en Sleegers wel lekker bezig?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ga zo in de rust gelijk weg en probeer dan in de metro via mobiel verder te kijken. Dus voor de mensen die niet kijken even wat highlights:

- Verdonk is erg goed aan de bal. Speelt hard en zuiver in en heeft ook een mooie lange pass
- Dammers oogt als een routinier, in de goede zin van het woord. Erg rustig aan de bal
- Vilhena verdeelt het spel vanaf '6'. Doet 'ie goed
- Schuurman heeft geweldige loopacties en een neusje voor de goal. Maar moet in de bal nog wel wat beter worden
- Sleegers is ijverig en durft een actie te maken. Voortzetting alleen niet altijd even goed
- Te Vrede mist diverse opgelegde kansen
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Krijg de stream niet aan de praat op mn telefoon.

Manu en Te Vrede missen hopeloos veel grote kansen zo te lezen. Beiden dan ook geen basismateriaal.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bilal - Kuyt - Sleegers dus jouw voorkeur op dit moment?

Nee Boetius in plaats van Sleegers. Middenveld trouwens met Clasie punt naar achter en daarvoor Toornstra en Vilhena. Als Clasie vertrekt Vejinovic daar.

Achterin doet Woudenberg zichzelf geen plezier door vanavond een matige pot te spelen. Op deze manier dwingt hij geen basisplaats af.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bo?tius - Kuyt - Bilal of Kuyt - Achahbar - Bilal heeft mijn voorkeur als voorhoede. Op het middenveld maak ik denk ik dezelfde keuze als Jamel op dit moment. Maar ik moet Feyenoord toch nog meer in actie zien.
 

fr-keff

Active member
Zo'n potje als vanavond kan je nog weinig waarde aan hechten. Zondag tegen Dusseldorf... Ook niet de top maar toch wel een profclub. Pfff... Het is toch af en toe weer even kijken wie nou wie is met al die nieuwe talenten erbij.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heb ik weinig moeite mee. Nieuwkoop, Gronsveld, Karsdorp, Dammers, Verdonk en Schuurman heb ik allen enkele keren in de A1 zien spelen.
 

Fabian

Active member
Ik ken ze gelukkig ook. Dat is wel het mooie om regelmatig even naar Varkenoord te gaan. Talentjes spotten en zien wie het kan gaan halen. Daar zijn soms ook verrassingen bij. Van Beek vond ik helemaal niets toen ik hem in de A1 zag. Hij speelde echt slecht, maar dan zie je dat mentaliteit en de wil om beter te willen worden zwaar weegt.

En dan gaat er nog wat aankomen. Knoester, Chong, Fernandes... Die drie verwacht ik in ieder geval.

Overigens hadden we niet het beste seizoen in de gehele jeugdopleiding. Het gaat ook om winnen. Dat moet beter.
 

Fabian

Active member
Overigens, als ik nu kijk naar het huidige Feyenoord zie ik het liefst dit:

Vermeer

Karsdorp
Van Beek
Kongolo
Woudenberg (maar bleek vandaag niet goed te spelen, maar ja...)

Clasie
Toornstra
Vejinovic

Boetius (op rechts)
Kuijt
Bilal
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Prima opstelling. Alleen als Vilhena toch bijtekent dan hij op de plaats van Vejinovic.
 
Bovenaan