Feyenoord 2016 - 2017

SanMark.

Well-known member
Mooi beeld hoor. Karsdorp rechtsback en Dammers ernaast centraal. Ruim een jaar geleden stond de ene op nummer tien en de ander in de spits bij de A1...

Kijk dat is prima opleiden. In de jeugd in de voorhoede of achter de spitsen spelen en nu in 1 in de achterhoede voetballen.

inhethoekje

Active member
Kijk dat is prima opleiden. In de jeugd in de voorhoede of achter de spitsen spelen en nu in 1 in de achterhoede voetballen.

Zie je toch vaker?

Die Willems van PSV was toch ook aanvaller geweest?

Je weet wat JC er over heeft gezegd, de beste verdedigers waren aanvallers omdat die weten wat aanvallers gaan doen.

SanMark.

Well-known member
Zie je toch vaker?

Die Willems van PSV was toch ook aanvaller geweest?

Je weet wat JC er over heeft gezegd, de beste verdedigers waren aanvallers omdat die weten wat aanvallers gaan doen.

Meestal beginnen ze bij de senioren nog wel op de positie waar ze ge?indigd zijn in de jeugd om dan naar 1 of 2 jaar af te zakken naar een andere positie op het veld.

Max

Administrator
Forumleiding
Vorig jaar in de voorbereiding begonnen ze ook nog wel op die posities, maar voor Karsdorp stond de heilige Immers en op rechtsback was het wat kariger. In Dammers zag men uiteindelijk niet de spits die het bij Feyenoord kon gaan redden en centraal achterin werd het wat dun. Verder is Dammers in de jeugd juist relatief laat omgeturnd van centrale verdediger tot spits.

De Wolf

Well-known member
FF een tussenstandje. Vetgedrukt is nieuw / eigen jeugd / komt terug. Cursief zijn spelers met een aflopend contract

1. Kenneth Vermeer
13. Kamil Miazek - Eigen jeugd
16. Warner Hahn - PEC Zwolle (was verhuurd)

2. Rick Karsdorp
3. Sven van Beek
4. Terence Kongolo
15. Lucas Woudenberg
18. Miquel Nelom
22. Wessel Dammers - Eigen jeugd
23. Luke Wilkshire
24. Calvin Verdonk - Eigen jeugd
25. Stef Gronsveld - Eigen jeugd

32. Rodny Lopes Cabral

5. Marko Vejinovic
8. Karim El Ahmadi
10. Lex Immers
21. Tonny Vilhena
26. Bart Nieuwkoop - Eigen jeugd
27. Simon Gustafson - BK H?cken

28. Jens Toornstra
30. Jari Schuurman - Eigen jeugd

7. Dirk Kuyt - Fenerbahce
9. Colin Kazim-Richards - Bursaspor (was al gehuurd)
11. Jean-Paul Bo?tius
14. Bilal Basa?ikoglu
17. Elvis Manu
19. Mitchell Te Vrede
20. Joey Sleegers - FC Eindhoven (Was verhuurd)
29. Anass Achahbar

Weg

Ronald Graafland - Gestopt
Konstantinos Lamprou - Willem II
Erwin Mulder - SC Heerenveen

Khalid Boulahrouz - Onbekend
Joris Mathijsen - Onbekend

Jordy Clasie - Southampton (nog niet officieel)
Matthew Steenvoorden - Onbekend

Wesley Verhoek - Onbekend

Nik

Member
Kan iemand mij toevallig nog helpen aan een kaart voor Feyenoord-Southampton? Uiteraard tegen betaling.
Ik was te laat voor de kaartverkoop maar zou graag willen gaan.

Fabian

Active member
Ik heb geen kaartje vrij. Ik gaat zelf namelijk...

Pelle, Koeman, Clasie (zal niet spelen) maar toch... ik heb een nieuwe favoriete club in Engeland.

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Ik kan het wel mijn Feyenoord whats app groep in slingeren, maar die lummels reageren vaak toch niet als je een keer een normale vraag stelt. Verder een beetje onpraktisch gezien iedereen in een andere plaats woont en het de eerste wedstrijd van het seizoen is. Ik ga er verder overigens van uit dat niemand die pot gaat overslaan. Ik pleur het er wel in, maar reken nergens op.

Nik

Member
Iemand anders had 'm al bij mij in de What's App groep gegooid.

Klopt inderdaad.

Ik ben/was trouwens best pissig over die kaartverkoop. Ik heb vorig jaar (voor Rome-uit) een Legioen Clubkaart aangeschaft voor 40euro (!!) per jaar, zodat je voorrang krijgt bij de kaartverkoop. Voor deze wedstrijd waren maar een beperkt aantal kaarten omdat SCC-houders gratis naar binnen mogen. In dit geval had de Legioenkaarthouder dus geen voorrangsperiode. Prima, begrijp ik best. Maar vervolgens krijg ik een mailtje dat wanneer je nu lid wordt van het Legioen, je een gratis kaart krijgt voor Feyenoord-Southampton. Ook dat begrijp ik nog wel. Maar vervolgens staat er in de mail dat je dan ook nog iemand gratis mee mag nemen. Dus 2 kaarten voor een nieuw lidmaatschap voor een 'uitverkochte' wedstrijd, terwijl ik bij mijn lidmaatschap een Feyenoord-broche kreeg.

Voor het nieuwe seizoen is de 40euro alweer afgeschreven, dan weten ze me wel te vinden, maar nadat ik deze ''klacht'' twee weken geleden heb ingediend kan ik de klantenservice wel opgeven voor TROS vermist.

Bovenaan