Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Susa

New member
Iedereen die baas van John Coffey gezien?

Zeker....

Zo rond het jaar 2006 trad Susa met zijn bandje nog we leens op samen met de de mannen van John coffey. En een ander bandje uit Nijmegen genaamd de Staat speelde gewoon in ons voorprogramma:confused:
 

Marinos

Well-known member
Zeker....

Zo rond het jaar 2006 trad Susa met zijn bandje nog we leens op samen met de de mannen van John coffey. En een ander bandje uit Nijmegen genaamd de Staat speelde gewoon in ons voorprogramma:confused:
Wanneer sta jij op pinkpop Susa?
 

Jozsef

New member
Och, pak dat ding toch weer op man. Wat had ik toch graag gitaar gespeeld. Lijkt me heerlijk.
John Coffey beviel mij ook wel, ik kon ze echter niet maar dat ligt denk ik aan mijzelf.
 

De Wolf

Well-known member
Och, pak dat ding toch weer op man. Wat had ik toch graag gitaar gespeeld. Lijkt me heerlijk.
John Coffey beviel mij ook wel, ik kon ze echter niet maar dat ligt denk ik aan mijzelf.

Ook op latere leeftijd kan je het nog leren. Ik ken zelfs vijftigers die begonnen zijn met drummen, bas spelen etc.
 

inhethoekje

Active member
Vraagje voor de kenners, welke band brak op Pinkpop dankzij een ingelast optreden omdat een andere band had afgezegd definitief door ?
 

gevegt

Well-known member
Zit ik even te kijken naar PinkPop, zie ik constant iemand zwaaien met zo'n kutvlag.
Zap.
 

inhethoekje

Active member
Ik zie Typhoon.

Surinaamse kut muziek opzetten en het dan gaan duiden als dat dit zijn muzikale voorbeeld is, en daar zit dan een gitarist naast van de band heel nadrukkelijk mee ja te knikken dat die artiest die blijkbaar in Suriname heeeeeel beroemd is hun voorbeeld is.

Bandjes die hun muziek gaan uitleggen, heel armoedig is dat altijd.

Zap.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan