Wat begrijp je niet?
Steven Wilson... Da's ??n van mijn muzikale helden. Ik dacht dat jij het wat meer in een ander genre zocht.
Wat begrijp je niet?
Steven Wilson... Da's ??n van mijn muzikale helden. Ik dacht dat jij het wat meer in een ander genre zocht.
Placebo op Pinkpop. Maar goed, je verwacht ook niets anders van zo'n topfestival. Toch, Janssen?
Maar wel oogluikend toestaan dat iedereen op die festivals doet wat god verboden heeft, inclusief de dj's. Een beetje hypocriet naar mijn mening.Dat zijn dure foutjes. Ten Walls is nergens in Europa meer welkom na homofobe uitspraken op Facebook, en die stond op heel wat aansprekende festivals.
http://www.nrc.nl/muziek/2015/06/08...-is-persona-non-grata-na-homofobe-uitspraken/
Ok? wijsneus. Volgens mij is het vrij duidelijk wat ik bedoel.Nou ja, het begrip 'god' is natuurlijk vrij discutabel. En de regels al helemaal.
Maar wel oogluikend toestaan dat iedereen op die festivals doet wat god verboden heeft, inclusief de dj's. Een beetje hypocriet naar mijn mening.
God is toch juist homofoob?
Ik vind het wel getuigen van boter op het hoofd van organisatoren. Massaal met het vingertje wijzen en met statements komen dat deze uitspraak niet overeen komt met de 'waarden' van het festival.Ook als je het niet letterlijk neemt vind ik het vreemd dat je de pilletjes fabriek vergelijkt met bepaalde denkbeelden. Dan kun je je beter afvragen of anti-semieten nog wel welkom zijn.
Straks ga je nog zeggen dat ik een homofoob ben. Ik ageer tegen gespeeld moraalriddergedrag van organisatoren van festivals. Maar goed, toen er een schaap over de dam was, volgden er meer en m??sten ze wel.Waar gaat dat heen met jou? Je stapt helemaal af van je linkse gedachtegoed bij de machtsverhoudingen van landen binnen de FIFA en nu aggeer je tegen politieke correctheid.
Wanneer er een God is die alles geschapen heeft dan zou hij dat toch niet doen? En sommige dan ook de roeping tot dominee te geven dat is dan n?g weer een stap extra.God is toch juist homofoob?