Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

de waan

Well-known member
Placebo op Pinkpop. Maar goed, je verwacht ook niets anders van zo'n topfestival. Toch, Janssen?
 

Janssen

Well-known member
Placebo op Pinkpop. Maar goed, je verwacht ook niets anders van zo'n topfestival. Toch, Janssen?

Zegt toch genoeg dat je Placebo kan hebben en dan in eerste instantie kiest voor Sam Smith. Om je kapot te schamen zo'n kutfestival.

Ik zie in mijn agenda dat ik dit jaar in elk geval nog naar Other Lives en Sufjan Stevens ga.
 

zwammy

Well-known member
Ja, daar waren niet de misselijkste feesten. Kende in Litouwen zeggen dat soort grappen maar hier (nog) niet.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nou ja, het begrip 'god' is natuurlijk vrij discutabel. En de regels al helemaal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ook als je het niet letterlijk neemt vind ik het vreemd dat je de pilletjes fabriek vergelijkt met bepaalde denkbeelden. Dan kun je je beter afvragen of anti-semieten nog wel welkom zijn.
 

A345

New member
Ook als je het niet letterlijk neemt vind ik het vreemd dat je de pilletjes fabriek vergelijkt met bepaalde denkbeelden. Dan kun je je beter afvragen of anti-semieten nog wel welkom zijn.
Ik vind het wel getuigen van boter op het hoofd van organisatoren. Massaal met het vingertje wijzen en met statements komen dat deze uitspraak niet overeen komt met de 'waarden' van het festival.

Heeft vrij uitgebreid z'n excuses gemaakt en zelf ook alle shows van de komende tijd afgelast. Maar nee, hij moet branden in de hel voor z'n uitspraken. Flikker een eind op zeg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Festivals en concerten

Waar gaat dat heen met jou? Je stapt helemaal af van je linkse gedachtegoed bij de machtsverhoudingen van landen binnen de FIFA en nu aggeer je tegen politieke correctheid.
 

A345

New member
Waar gaat dat heen met jou? Je stapt helemaal af van je linkse gedachtegoed bij de machtsverhoudingen van landen binnen de FIFA en nu aggeer je tegen politieke correctheid.
Straks ga je nog zeggen dat ik een homofoob ben. Ik ageer tegen gespeeld moraalriddergedrag van organisatoren van festivals. Maar goed, toen er een schaap over de dam was, volgden er meer en m??sten ze wel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Welnee. Het is goed om te zien dat je verstandiger aan het worden bent.
 

Shayman

New member
God is toch juist homofoob?
Wanneer er een God is die alles geschapen heeft dan zou hij dat toch niet doen? En sommige dan ook de roeping tot dominee te geven dat is dan n?g weer een stap extra.

(ik probeer me een beetje voor te stellen wat ik zou schapen als ik God was)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan