SanMark.
Well-known member
Dave Grohl breekt een poot, optreden Pinkpop zondag onzeker.
Lijkt me niet dat hij kan optreden als hij een echte volle breuk heeft in zijn been.
Dave Grohl breekt een poot, optreden Pinkpop zondag onzeker.
Waarom niet?Lijkt me niet dat hij kan optreden als hij een echte volle breuk heeft in zijn been.
Het ziet er slecht uit. Hopelijk is Krezip nog beschikbaar als vervanger.
De stijgende bezoekersaantallen geven wel aan dat daar vraag naar was. Mensen die er niet van houden kunnen lekker naar Best Kept Secret gaan. Prima toch?3FM heeft toch nog genoeg pulp op hun lijstje staan?
Pinkpop wordt met het jaar meer hetzelfde.
De stijgende bezoekersaantallen geven wel aan dat daar vraag naar was. Mensen die er niet van houden kunnen lekker naar Best Kept Secret gaan. Prima toch?
Waarom niet?
Gisteren alweer dikke modderpoelen uit Landgraaf langs zien komen. En vannacht regende het ook een paar uur. Gezellig, die camping.
Als je been goed gebroken is , kun je twee dagen later niet optreden dan ben je al blij als je stil op het bed kunt blijven liggen.
Ik zag op de telegraaf dat hij naar het ziekenhuis is gebracht en later het optreden heeft afgemaakt. Dus dan zal het wel een scheurtje geweest zijn.
Als je been goed gebroken is , kun je twee dagen later niet optreden dan ben je al blij als je stil op het bed kunt blijven liggen.
Ik zag op de telegraaf dat hij naar het ziekenhuis is gebracht en later het optreden heeft afgemaakt. Dus dan zal het wel een scheurtje geweest zijn.
Wat een bikkel, als ik het zo zie alleen het kuitbeen gebroken. Dus er is nog steun van het scheenbeen.
Wat een bikkel, als ik het zo zie alleen het kuitbeen gebroken. Dus er is nog steun van het scheenbeen.