Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
3FM heeft toch nog genoeg pulp op hun lijstje staan?
Pinkpop wordt met het jaar meer hetzelfde.
De stijgende bezoekersaantallen geven wel aan dat daar vraag naar was. Mensen die er niet van houden kunnen lekker naar Best Kept Secret gaan. Prima toch?
 
G

Gast

Guest
De stijgende bezoekersaantallen geven wel aan dat daar vraag naar was. Mensen die er niet van houden kunnen lekker naar Best Kept Secret gaan. Prima toch?

Ja dat is waar, maar de verschraling is gewoon erg jammer. De hoofdacts en buitenlandse acts zijn altijd wel aardig, maar wat van eigen bodem komt is verschrikkelijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vorig jaar was het dagje Stones prima te doen. Het volledige weekend vind ik niet aantrekkelijk genoeg.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gisteren alweer dikke modderpoelen uit Landgraaf langs zien komen. En vannacht regende het ook een paar uur. Gezellig, die camping.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Uitgerekend dit weekend is het beter weer in het westen dan in het zuiden. Al is het hier ook maar de hele dag bewolkt.
 

SanMark.

Well-known member

Als je been goed gebroken is , kun je twee dagen later niet optreden dan ben je al blij als je stil op het bed kunt blijven liggen.

Ik zag op de telegraaf dat hij naar het ziekenhuis is gebracht en later het optreden heeft afgemaakt. Dus dan zal het wel een scheurtje geweest zijn.
 

gevegt

Well-known member
Als je been goed gebroken is , kun je twee dagen later niet optreden dan ben je al blij als je stil op het bed kunt blijven liggen.

Ik zag op de telegraaf dat hij naar het ziekenhuis is gebracht en later het optreden heeft afgemaakt. Dus dan zal het wel een scheurtje geweest zijn.

Gips of goed tapen en een beetje kerel zegt dan geen optreden af.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als de drainage op de camping beter was, dan liep het water beter weg.
 

inhethoekje

Active member
Wat een bikkel, als ik het zo zie alleen het kuitbeen gebroken. Dus er is nog steun van het scheenbeen.


Denk dat hij gisteren door de adrenaline nog heeft kunnen doorspelen.

Collega van me brak zijn kuitbeen op 2 plaatsen in Luxemburg na bezoek aan dochter op zijn motor en is doorgereden naar Nederland omdat hij perse hier in een ziekenhuis wilde liggen, de mafkees.
Denk dat ook bij hem de adrenaline een beetje hoog zat.
 

Maasveld

Well-known member
Adrenaline is inderdaad een goede pijnstiller. Ik heb eens met zaalvoetbal mijn enkel gebroken waarbij mijn voet 45 graden gedraaid stond. Heb toen eerst zelf mijn voet nog zo recht mogelijk proberen te zetten, dat deed niet zo gek veel pijn. Toen ze er in het ziekenhuis aan gingen sjorren was dat wel anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan