Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Heb voor 2 nichtjes kaarten gekocht voor vandaag, konden ze een keer naar de Foo Fighters, ze zijn vandaag wel gegaan en appten me net dat ze aan me zullen denken als Pharell 3 kwartier het nummer Happy gaat uitmelken.

Kan zijn dat het optreden van 1,5 uur ook alleen het nummer Happy zal zijn, wie weet.
 

Fabian

Active member
Bij Happy denk ik aan de kaakchirurg. Dat hoorde ik op de achtergrond terwijl ze lekker bezig waren. Was wel een beetje een contrast.
 

gevegt

Well-known member
Jonguh toch een beetje sentiment is op zijn plaats. Zeker als je ziet wat er vandaag op het podium verschenen is...

Sorry, ik moet hard zijn in deze.
Die mannen staan er alleen maar voor de poen en het heeft helemaal niets meer met echte rock te maken.
 

inhethoekje

Active member
Bij Happy denk ik aan de kaakchirurg. Dat hoorde ik op de achtergrond terwijl ze lekker bezig waren. Was wel een beetje een contrast.

Ik denk bij het nummer altijd aan feestjes waar vrouwen in de overgang opeens kirrend beginnen te huppelen als ware ze weer 18, onderwijl stiekem kijkend naar hun mannen of ze het leuk vinden maar die juist verveeld het tafereel gadeslaan en denken: ''Mijn hemel, ik moet hier nog mee tot het moment dat mijn kist wordt dichtgeschroefd''.
 

inhethoekje

Active member
Urbanus nog steeds een podium geven met zijn schijtlollige muziek omdat het een vriend van je is, dan heb je als Jan Smeets dus gewoon schijt aan je publiek, maar dat was al jaren bekend van Smeets.
 

inhethoekje

Active member
En toch stuur je er kinderen nog heen.

Mijn nichtjes gingen voor de Foo Fighters, die waren niet ge?nteresseerd in de rest van het programma.
Wel lullig, weken terug was er sprake van dat de Foo Fighters niet zouden komen (en bedankt Janssen!!) en was er enige paniek bij de dames,toen bleek het een fout te zijn op hun tourschema pagina, meiden blij, en nu breekt hij alsnog zijn been.
 

gevegt

Well-known member
Mijn nichtjes gingen voor de Foo Fighters, die waren niet ge?nteresseerd in de rest van het programma.
Wel lullig, weken terug was er sprake van dat de Foo Fighters niet zouden komen (en bedankt Janssen!!) en was er enige paniek bij de dames,toen bleek het een fout te zijn op hun tourschema pagina, meiden blij, en nu breekt hij alsnog zijn been.
Ok?.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan