Nee joh, Axl en zijn maten zijn de zestig gepasseerd.Maar vrouwen en kinderen hoeven dan allang niet meer binnen gehouden worden, toch?
Nu ben ik wel benieuwd wat die meerdere opzichten zijn.Met terugwerkende kracht…..
Susaa was enkele weken geleden op het W-festival in Oostende. In meerdere opzichten de moeite waard😘
Ik heb me daar uitzonderlijk goed vermaakt
Waarschijnlijk wel, maar een tip van een buitenstaander kan je blik verbreden.Dat zou die vriendin dan toch moeten weten lijkt me.
Hé dat was ook mijn laatste concert daar.Het einde van een tijdperk. Rammstein was dus mijn laatste concert in de Kuip.
Nooit meer popconcerten in de Kuip, gemeente betaalt miljoenen als compensatie
Stadion Feijenoord zal vanaf 2026 geen grote popconcerten meer organiseren. De gemeente wil in de buurt van de Kuip woningen gaan bouwen, en dat wordt een stuk makkelijker als er in de Kuip geen concerten meer zijn. Ter compensatie krijgt het stadion een miljoenenbedrag van de gemeente.www.ad.nl
Daar was ik ook. Gelijk mijn eerste en tevens laatste stadionconcert. Ik vind er niks aan.1x een concert meegemaakt in de Kuip, The Rolling Stones in 1990 (Urban Jungle tour)