Festivals en concerten

Joost

Well-known member
Ik weet niet beter dan dat je sowieso geen rugtassen mee mag nemen op festivalterreinen. Kleine tasjes mag altijd wel, toch?

Ik heb altijd een rugzak mee mogen nemen. Geen joekel natuurlijk maar een kleintje met een jas, zonnebrandcreme, een deken en de krant.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom niet? 's ochtends heb ik er geen tijd voor en de meeste vroege concerten zijn mooie achtergrondmuziek. Dan ga ik lekker uitgebreid de krant lezen.

Hmm. Ik wandel meestal van podium naar podium en tussendoor haal ik bier of wat te eten. Dat doet ik tot een uur of drie 's nachts, waarna ik uitgeteld neerplof in m'n tent, om dat riedeltje de drie volgende dagen te herhalen.
 

Joost

Well-known member
Hmm. Ik wandel meestal van podium naar podium en tussendoor haal ik bier of wat te eten. Dat doet ik tot een uur of drie 's nachts, waarna ik uitgeteld neerplof in m'n tent, om dat riedeltje de drie volgende dagen te herhalen.

Ik woon tegenwoordig op 10 autominuten van het terrein en ik heb een parkeerkaart voor de aangrenzende wijk. Dus ik douche lekker fris en slaap thuis, ga tussendoor nog even boodschappen doen en met de kinderen spelen. Ik zie ook wel veel concerten hoor, maar meestal van wat grotere afstand waar we met de hele groep een deken neerleggen. Zaterdag tussen half 4 en half 5 is Miss Montreal. Ideaal om met dat op de achtergrond lekker de krant even te lezen.
 

Maasveld

Well-known member
Bij Pinkpop zijn rugzakken vanaf dit jaar verboden op het terrein.

Je mag wel een poncho, powerbank, vlaggenstok fototoestel, deken, en zonnebrandcreme meenemen maar dit moet je dan maar de hele dag vasthouden.
Ik neem aan dat ze toch kluisjes hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mensen met tasje nemen tasjes meestal ook mee om eigen zooi mee te nemen ter besparing. Die gaan dus geen kluisjes huren, maar zorgen wel dat ze een kleinere rugtas meenemen.
 

Susa

New member
Wat een gewouwel over dekens , kranten en rugzakjes !!

Ik denk nog weleens met weemoed terug aan het Dynamo Open Air, dat was een festival waar ze nooit zo moeilijk deden:rumcolaa:
 
Bovenaan