Festivals en concerten

Abubakari

Well-known member
Donderdag in Vera Mattiel. De omschrijving trok mijn aandacht (Je hoort een beetje Amy Winehouse en beetje Nancy Sinatra en haar debuutplaat was ??n van de leukste albums van vorig jaar) dus gauw even gecheckt, best lekker muziekje, count me in! Dagje later ook nog een trio superhelden, vorige week Monster Magnet, week daarvoor Radioactivity en Planet Orange, fijne Vera concertmaand!

Makanaky

Well-known member
Double Bill met Snail Mail, schijnt ook een flinke belofte te zijn met '90s indie en debuut in juni. Leuk avondje in ieder geval.

Abubakari

Well-known member
Snail Mail ook even gecheckt, Mattiel heeft maar 1 plaat uit, die zal wel hooguit drie kwartier op het podium staan, dus ga ik maar wat eerder en pak ik Snail Mail ook mee. Want (hooguit) 3 kwartier is wel wat erg weinig.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Snail Mail leuk & aardig, 13 in een dozijn. Maar Mattiel gaf wel echt een vette show zeg. Uitstraling, een dijk van een stem, een band die flink rockte (enige minpunt was dat er geen blazers en toetsenist was, maar dat had ik ook niet verwacht), was hun eerste show buiten de VS, zou mij niet verbazen mocht het een groot succes worden. Duurde uiteindelijk 50 minuten.

Reinoud

Well-known member
Morgen een avond Rotown. Son Mieux en The Brahms treden op. Ben benieuwd, volgens mij wordt het een prima avond!

Batigoal

Well-known member
Vorige maand was ik naar Shame in Rotown. Dat was me een tof sfeertje! Ik zie dat ze later dit jaar weer naar Nederland komen, dus dat is wel een aanrader.

Makanaky

Well-known member
Snail Mail leuk & aardig, 13 in een dozijn. Maar Mattiel gaf wel echt een vette show zeg. Uitstraling, een dijk van een stem, een band die flink rockte (enige minpunt was dat er geen blazers en toetsenist was, maar dat had ik ook niet verwacht), was hun eerste show buiten de VS, zou mij niet verbazen mocht het een groot succes worden. Duurde uiteindelijk 50 minuten.

Precies mijn mening die ik op MuMe uiteenzette. Nu op naar Rolling Blackouts C.F. in de zwembroek om een memorabel Vera-weekje (Guy One aka Kerl Eins was ook erg tof) af te sluiten.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Zondag werken, dus Rolling... ga ik niet heen. Wel gecheckt, maar niet zo bijzonder dat ik er op mijn werk wat voor ga regelen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
6 oktober naar Paul Weller. Kende de beste man niet, maar een collega nodigde me uit. Wat ik ervan hoor is het zeer de moeite, maar iemand van jullie hem al weleens gezien?

Susa

New member
6 oktober naar Paul Weller. Kende de beste man niet, maar een collega nodigde me uit. Wat ik ervan hoor is het zeer de moeite, maar iemand van jullie hem al weleens gezien?

van The Jam!!!

Tegenwoordig singer songwriter, dus boring.

Jamel

Administrator
Forumleiding
26 november eindelijk een keer naar een volledige show van Nightwish! Paar keer al op een festival gezien, maar ik wilde een keer de hele belevenis. Zeker nu Floor Jansen daar de pannen van het dak zingt.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zo, zaterdag naar FortaRock geweest, was erg gaaf. Er was een band die ik vaag kende en ooit wel eens op YouTube had gezien, en die waren echt heel erg goed. Ik hoorde achteraf ook allemaal metalfans die dit wel konden waarderen, het is nogal experimenteel, zeg maar. Jamel kent dit ook en anders vind hij het vanaf nu geweldig ;)

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja Igorr is echt super gaaf. Zou ze graag een keer live zien.

Hoe was Nightwish?

Joost

Well-known member
Bij Pinkpop zijn rugzakken vanaf dit jaar verboden op het terrein.

Je mag wel een poncho, powerbank, vlaggenstok fototoestel, deken, en zonnebrandcreme meenemen maar dit moet je dan maar de hele dag vasthouden.

Janssen

Well-known member
Bij Pinkpop zijn rugzakken vanaf dit jaar verboden op het terrein.

Je mag wel een poncho, powerbank, vlaggenstok fototoestel, deken, en zonnebrandcreme meenemen maar dit moet je dan maar de hele dag vasthouden.

Ik zag dat karretjes en partytenten op de camping ook niet mogen.

Zak er dan maar in zou ik zeggen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik weet niet beter dan dat je sowieso geen rugtassen mee mag nemen op festivalterreinen. Kleine tasjes mag altijd wel, toch?

Bovenaan