Ging ook wel ver hoor, wat Boschker allemaal zei: https://www.rtvoost.nl/nieuws/32578...en-mede-door-cynische-Brama-zonder-vertrouwen
Gewoon eerlijk zeggen dat Brama een misselijk mannetje en een sfeerverzieker is, weet niet wat daar mis mee is.
Ook niet als Jan en alleman op een nog al dreigende toon vragen waarom je nooit met die collega samenwerkt terwijl ze van mening zijn dat het wellicht de beste werknemer van het bedrijf is?Als mijn collega een pisvlek is, bespreek ik dat ook niet met Jan en alleman. En al helemaal niet als diegene er niet bij is. Kwestie van fatsoen.
Absoluut, wat een baas. Kwam later nog bij Real Madrid terecht dacht ik.
Nu, loop elke dag wel enkele keren met de hond langs zijn huis. Hij is er overigens niet veel en heeft ook weinig contact in de buurt.Is Kick van der Vall nu je buurman of was hij vroeger je buurman??
Okee. Wel geinig, zo'n beroemde buurman. Maar klinkt een beetje als Wim Jansen. Die woonde ook in Hendrik-Ido-Ambacht, maar vertoonde zich zelden. In tegenstelling tot Joop Hiele en Stanley Brard, om er maar twee te noemen.
Wim Jansen is ook een stille natuurlijk. Eigenlijk niet zoveel aan.
Moet het ook zeker hebben van zijn loopvermogen?