FC Twente nieuws

JMD

Well-known member
Was het Philips stadion niet ook een tijdlang beperkt tot 30k?

Klopt tot 1999, daarna zijn de hoeken dichtgebouwd, op de 2e ring, de eerste 2 nog net voor het EK2000, de andere 2 het seizoen erna. Sindsdien 36.000 als capaciteit.
 

De Groene Scout

Well-known member
Van der Heijden en van der Lely zijn beide onderweg naar Denemarken. Nog niet helemaal rond
Boere en Oosterwijk mogen ook nog weg voor 00.00 uur. Lijkt alleen niet te lukken.

Ted kijkt nog even rond vor een breedte-versterking.
 

De Groene Scout

Well-known member
Laukart ook ontbonden; die mag gratis de deur uit naar Den Bosch.
Dat zijn op 1 dag toch 4 loonstrookjes minder.
O ja, selectie in de breedte nu wel wat magertjes.
 

De Groene Scout

Well-known member
Op de valreep toch nog een extra verdediger:

ENSCHEDE - Na vier vertrekkers heeft FC Twente op de valreep ook nog een speler aan de selectie toegevoegd. De club huurt Jo?l Latibeaudiere voor de rest van het seizoen van Manchester City.
Latibeaudiere is een 19-jarige centrale verdediger. Hij is Engels jeugdinternational en speelt donderdag tegen Oranje onder 20 jaar. Met de komst van Latibeaudiere heeft FC Twente de selectie in principe rond. De selectie van trainer Gonzalo Garcia Garcia had nog een vierde centrale verdediger nodig. Latibeaudiere speelt in het team van Manchester City onder 23 jaar.
 

De Groene Scout

Well-known member
Contract met Jari Oosterwijk is vandaag ook in goed overleg verscheurd. Weer een dure jongen minder die geen kans op speeltijd meer had.
 

De Groene Scout

Well-known member
De laatste 2 maand was niet best van Twentse kant. Veel verloren en weggezakt naar een plek net boven de beruchte streep en uitgeschakeld in de beker.
Wordt veel gespeculeerd over nieuwe versterkingen (back / centrale verdediger, creatieve middenvelder en vleugel), maar volgens mij is er niet zo veel mogelijk.
Volgens mij heeft de trainer ook die boodschap mee gekregen en is hem vooral opgedragen de groep mentaal en fysiek sterker te maken deze periode.
Op het trainingskamp in Spanje is hij daar volgens mij wel mee begonnen. Er wordt veel vaker (4x per dag) en ook veel langer en zwaarder getraind zo zijn de berichten.
 
Bovenaan