FC Twente nieuws

de waan

Well-known member
Misschien kunnen ze de betalingen aan de gemeente nog een half jaartje opschorten en daarmee nog een paar uitgerangeerde Spanjaarden uit de Segunda Division halen.
 

Pascallovic

Well-known member
Of gewoon de trainer eruit gooien. Dat was bij Pusic, Verbeek, Hake, Schreuder, Jansen, McClaren en Adriaanse ook zo succesvol.
 

de waan

Well-known member
Waarmee hij die rol van Verbeek heeft overgenomen, nadat zijn terugkeer ook niet zo'n succes bleek.
 

Jacco

Well-known member
Ben heel benieuwd of het een succes wordt. Voetballend zal hij ongetwijfeld beter zijn dan veel andere Twente-spelers, maar ik ben vooral benieuwd of hij een goede teamspeler is voor Twente.
 

Unregistere

Well-known member
Boze supporters hebben het standbeeld van Sander Boschker deels beplakt met vuilniszakken:

EQkw2z4WkAEpCTD
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het lijkt Spartacus wel.


Ik denk omdat Boschker verteld zou hebben dat Brama een parasiet in de selectie is.
 

Abubakari

Well-known member
Ze denken bij Twente geloof ik dat die Brama echt heel goed is. Het beste is er al vrij lang af en zo goed is ie nooit geweest, maar omdat het een jongen uit de streek is moet ie spelen.
Twente moet de trainer maar weer ontslaan en aan trainer nummer 10 in 10 jaar beginnen, dan zal het wel goed komen.
Sowieso een mallotenstreek om dat standbeeld van Boschker te bedekken, die heeft meer voor Twente betekend dan die matige schopper van een Brama.
 
Bovenaan