De linksback is binnen. Calvin Verdonk wordt gehuurd van Feyenoord.
Dan hoop ik maar dat Hapsie Haps fit blijft.
Halfbakken oplossing. Wil in januari naar de Verenigde Staten, dus heeft Twente maar tot de winterstop plezier van hem.
Karsdorp kan ook wel naar de uni willen, maar dat wil ook niet zeggen dat ze hem toelaten.
Ik las iets over LA Galaxy voor Verdonk. Zou toch wat zijn als hij met Koning Zlatan mag spelen.
Zou mooi voor hem zijn. Al snap ik niet zo goed dat Verdonk het niet bij Twente probeert te maken. Toch het 3/4 stadion van Nederland en die zullen langzamerhand ook bij de subtop gaan aansluiten.
Het 4e stadion van NL...
En het gaat bij Twente nog wel even duren voordat die weer permanent bij de subtop gaan aansluiten.
Philips stadion?
Precies. 36.000 om 30.000
Was het Philips stadion niet ook een tijdlang beperkt tot 30k?
FC Twente hoopt zich op huurbasis te versterken met Oriol Busquets, zo weet ook de Tubantia te melden. Schrijver en journalist Edwin Winkels, die in Spanje woont en FC Barcelona op de voet volgt, is vol lof over de Spaanse jeugdinternational.
"Hij staat bekend als een groot talent", vertelt hij tegenover de Tubantia. "Het tweede team van Barcelona is te klein voor hem, maar hij is nog niet goed genoeg voor de A-selectie. Barca heeft natuurlijk heel veel middenvelders op dit moment", beseft Winkels.
"Veel Italiaanse clubs wilden hem kopen, maar Barca wil hem slechts verhuren, met een soort van garantie dat-ie wel voldoende minuten maakt", besluit hij. FC Twente kan Busquets goed gebruiken, doordat Wout Brama nog een tijdje uit de running is.
Even weer echt nieuws:
Ik hoop ook wel eens iets. Als ie zo goed was had ie niet naar Nederland gekomen, maar aan een Spaanse club verhuurd.Even weer echt nieuws: