FC Twente nieuws

RickPSV

Active member
''Intussen doet er ook het gerucht dat honderden Twente-fans de Antwerp-supporters in hun wagen de stad insmokkelen. Die laatsten willen een statement maken tegen de beslissing van burgemeester Onno Van Veldhuizen om geen bezoekende fans toe te laten. Er zijn er die met taxi's, trein of zelfs door de velden richting Enschede willen trekken.''

Haha, als dit echt zo is zou het echt geweldig zijn van die Twente-supporters. Die burgemeester haalt zichzelf alleen maar meer op de hals, maar dat snapt ie volgensmij niet. Ik vind deze maatregelen ook echt achterlijk. Zelfs AZ en FC Twente vinden dit belachelijk. Maar de burgemeester die voelt zichzelf even hoger dan de clubs.
 

zwammy

Well-known member
De burgemeester heeft dan ook iets meer verantwoordelijkheid. Of denk je dat Antwerp na 100 jaar weer europees spelend alleen met schoolklassen aankomt?
 

Atreides

Well-known member
Ik las iets over LA Galaxy voor Verdonk. Zou toch wat zijn als hij met Koning Zlatan mag spelen.

Zou mooi voor hem zijn. Al snap ik niet zo goed dat Verdonk het niet bij Twente probeert te maken. Toch het 3/4 stadion van Nederland en die zullen langzamerhand ook bij de subtop gaan aansluiten.
 

JMD

Well-known member
Zou mooi voor hem zijn. Al snap ik niet zo goed dat Verdonk het niet bij Twente probeert te maken. Toch het 3/4 stadion van Nederland en die zullen langzamerhand ook bij de subtop gaan aansluiten.

Het 4e stadion van NL... :p

En het gaat bij Twente nog wel even duren voordat die weer permanent bij de subtop gaan aansluiten.
 

De Groene Scout

Well-known member
Even weer echt nieuws:

FC Twente hoopt zich op huurbasis te versterken met Oriol Busquets, zo weet ook de Tubantia te melden. Schrijver en journalist Edwin Winkels, die in Spanje woont en FC Barcelona op de voet volgt, is vol lof over de Spaanse jeugdinternational.
"Hij staat bekend als een groot talent", vertelt hij tegenover de Tubantia. "Het tweede team van Barcelona is te klein voor hem, maar hij is nog niet goed genoeg voor de A-selectie. Barca heeft natuurlijk heel veel middenvelders op dit moment", beseft Winkels.
"Veel Italiaanse clubs wilden hem kopen, maar Barca wil hem slechts verhuren, met een soort van garantie dat-ie wel voldoende minuten maakt", besluit hij. FC Twente kan Busquets goed gebruiken, doordat Wout Brama nog een tijdje uit de running is.
 
Bovenaan