FC Twente nieuws

Abubakari

Well-known member
Gewoon eerlijk zeggen dat Brama een misselijk mannetje en een sfeerverzieker is, weet niet wat daar mis mee is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gewoon eerlijk zeggen dat Brama een misselijk mannetje en een sfeerverzieker is, weet niet wat daar mis mee is.

Als mijn collega een pisvlek is, bespreek ik dat ook niet met Jan en alleman. En al helemaal niet als diegene er niet bij is. Kwestie van fatsoen.
 

Pascallovic

Well-known member
Als mijn collega een pisvlek is, bespreek ik dat ook niet met Jan en alleman. En al helemaal niet als diegene er niet bij is. Kwestie van fatsoen.
Ook niet als Jan en alleman op een nog al dreigende toon vragen waarom je nooit met die collega samenwerkt terwijl ze van mening zijn dat het wellicht de beste werknemer van het bedrijf is?
 

Abubakari

Well-known member
Dat moeten ze juist waarderen, openheid. Weten ze dat ze eigenlijk voor lul staan met hun Brama helden verering.
 

De Groene Scout

Well-known member
Dagje druk geweest en niet vel meegekregen van wat er allemaal aan de hand is.
Schijnt dat Brama de laatste weken een beetje zit te muiten in de spelersgroep en om die reden niet meer mee mocht doen en zelfs de boel zit op te fokken nadat hij af en toe eens gepasseerd werd. Liep een beetje uit de hand en daarom pakte Garci hem niet eens meer bij de 1e groep. Dat is gisteren even aan de 50 busopwachters verteld door een andere clubicoon Sander Boschker die iedere dag op het veld het verbindingsstuk tussen spelers en trainer zou moeten zijn, maar in die rol dus ook ongeschikt is.
Lijkt wel een amateurclub op dit moment. Zit geen enkele idee / beleid achter de club en Ted blijkt meer een spelersmakelaar dan een TD. De club is stuurloos en heeft een groot probleem.

.
 

Susa

New member
Denkend aan Twente komt bij op de eerste plaats Manuel Sanchez Torres....

Toch één van de eersten die ik live heb zien spelen en die me bij is gebleven.
 

Atreides

Well-known member
Ik vond Michel Boerebach de Koeman van Twente altijd wel imposant , bovendien een goed Panni-plaatje:
43fcfcd9-d478-43c7-b888-27f1bf76113f.jpg - Click image for larger version  Name:	43fcfcd9-d478-43c7-b888-27f1bf76113f.jpg Views:	0 Size:	48,4 KB ID:	752597
 
Laatst bewerkt:

Bonehead

Well-known member
Absoluut, wat een baas. Kwam later nog bij Real Madrid terecht dacht ik.

Valencia. Daarna ging het ook een stuk minder met zijn carrière. Hierna was hij nog trainer van enkele schimmige clubs in de regio.

Mijn favoriet is uiteraard Glynor Plet.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik denk dat ik zelf toch voornamelijk uit kom bij een stelletjes oude mannen aangevuld met Douglas in de achterste lijn, Boschker in de goal en 'N Kufo in de spits.
De bedoelde oude mannen zijn dan o.a. Jan Jeuring, Epi Drost, Eddy Achterberg, Theo Pahlplatz en mijn buurman Kick van der Vall.

OK, 1 naam dan wordt het Jan Jeuring; 11 seizoenen onafgebroken in het team en meer dan 100 goals voor Twente. Vaak was hij niet eens de diepste spits, maar moest hij als een soort valse spits / schaduwspits voor de dreiging zorgen.
 

de waan

Well-known member
Okee. Wel geinig, zo'n beroemde buurman. Maar klinkt een beetje als Wim Jansen. Die woonde ook in Hendrik-Ido-Ambacht, maar vertoonde zich zelden. In tegenstelling tot Joop Hiele en Stanley Brard, om er maar twee te noemen.

Wim Jansen is ook een stille natuurlijk. Eigenlijk niet zoveel aan.
 

Batigoal

Well-known member
?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9.jpg
Voor mij is het duidelijk dat Bryan Ruíz mijn favoriet is. Ik was al fan van hem in zijn tijd bij AA Gent en hoopte destijds dat Ajax hem haalde, maar het werd FC Twente. In het kampioensjaar was hij de grote uitblinker; alles lukte getuige ook wel de paar gelukstreffers die hij had. Ik kan me nog een hattrick tegen Sparta herinneren. Een fantastische speler die bovendien ook zeer belangrijk was voor zijn land. Na zijn Nederlandse tijd heb ik hem nog nauwgezet proberen te volgen bij Fulham. Helaas heeft hij nooit meer de topvorm benaderd die hij in Enschede had, ook al heeft hij nog een sterk seizoen gehad bij Sporting.
 
Bovenaan