FC Twente nieuws

Maasveld

Well-known member
Hij staat niet als optie in de poll, maar Erwin van de Looi zou inmiddels ook een zeer serieuze kandidaat zijn.

Wel benieuwd trouwens wie hier wel voor de optie 'Iemand anders, nl. (noem naam)' heeft gekozen, maar vervolgens geen naam heeft genoemd!!! :hsv:

Excuses, vergeten. Erwin van de Looi was mijn gedachte.
 

Atreides

Well-known member
Ondertussen heeft de droomkandidaat bedankt. Lijken mij Ron Jans en Erwin Koeman veruit de beste keuzes voor Twente. Zowel qua uithangbord als qua doorgroei mogelijkheden op de lange termijn en ik neem aan dat ze in Twente wel hun bekomst hebben van onervaren trainers.
 

Atreides

Well-known member
Als je een uithangbord zoekt kun je beter naar de Xenos gaan.

Want daar praten sponsoren natuurlijk graag mee. Luisteren supporters graag naar. Overigens mag 'uithangbord' natuurlijk nooit dé reden zijn.

Al had deze tekst ook van Willem van Hanegem kunnen komen. :eek:mg:
 

De Groene Scout

Well-known member
Fred heeft privé even iets te veel aan zijn hoofd en stapt er dus niet in.
Het is verder wel heel erg stil rondom de club, ook de jeugdafdeling ligt volgens mij compleet op z'n gat en ook daar dreigt een enorme leegloop van spelers en kader.
 

De Groene Scout

Well-known member
Nou, de Technisch directeur is binnen; Jan Streuer. De inmiddels 69 jarige Streuer speelde in een ver verleden ook al eens voor FC Twente en was in Nederland o.a. een tijd manager voetbalzaken bij Vitessen en later 8 jaar werkzaam bij Sjachtar Donetsk als directeur scouting en technisch adviseur.

Nu nog een trainer en dan nog 15 spelers en we zijn er weer klaar voor. :duim:
 

JFK

Well-known member
Nou, de Technisch directeur is binnen; Jan Streuer. De inmiddels 69 jarige Streuer speelde in een ver verleden ook al eens voor FC Twente en was in Nederland o.a. een tijd manager voetbalzaken bij Vitessen en later 8 jaar werkzaam bij Sjachtar Donetsk als directeur scouting en technisch adviseur.

Nu nog een trainer en dan nog 15 spelers en we zijn er weer klaar voor. :duim:

Een rare snuiter is het, die Jan Streuer.
 
Bovenaan