FC Twente nieuws

De Groene Scout

Well-known member
De enige scout die Twente nog had (Evert Bleuming) is eruit gewipt, net als 17 andere vaste krachten binnen de club. Er moet financiele ruimte worden gemaakt. om spelers aan te trekken. Gesprekken vinden momenteel plaats met Wout Brama (aflopend contract, maar Jans wil hem er graag bij houden, zelfs als aanvoerder!!!). Verder heeft Karim El Ahmadi al koffie gedronken met Jan Streuer en gaan Ola John, Eljero Elia en Vaclav Cerny dat op korte termijn ook doen.
 

Batigoal

Well-known member
De enige scout die Twente nog had (Evert Bleuming) is eruit gewipt, net als 17 andere vaste krachten binnen de club. Er moet financiele ruimte worden gemaakt. om spelers aan te trekken. Gesprekken vinden momenteel plaats met Wout Brama (aflopend contract, maar Jans wil hem er graag bij houden, zelfs als aanvoerder!!!). Verder heeft Karim El Ahmadi al koffie gedronken met Jan Streuer en gaan Ola John, Eljero Elia en Vaclav Cerny dat op korte termijn ook doen.

Dat ontslag van Bleuming is ook lekker gegaan las ik. 's Ochtends nog gezellig mogen meedoen aan het overleg waarin de selectie en mogelijkheden voor komend seizoen worden besproken, om er 's middags eruit te worden gewipt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bijzonder verhaal. Niet de enige FC Twente speler die vroegtijdig stopt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Nou, Wout Brama heeft inmiddels ook bijgetekend. Voor hij zijn krabbeltje zette onder het nieuwe contract wilde hij wel eerst excuses van Sander Boschker en de clubleiding over bepaalde uitspraken het afgelopen seizoen. Sander en Wout zijn na de 'sorry' van Sander weer vriendjes.
 

Atreides

Well-known member
Fc Twente staat op het punt Cerny te huren van Ajax. Een logische keuze, zeker gezien de historie van Jans die graag huurlingen van Ajax (en vleugelaanvallers in het bijzonder) haalt van Ajax. Lijkt me voor het huidige Twente ook een meer dan prima speler.

Viel vorig jaar bij Utrecht tegen, maar dat is ook wel een heel ander niveau.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Fc Twente staat op het punt Cerny te huren van Ajax. Een logische keuze, zeker gezien de historie van Jans die graag huurlingen van Ajax (en vleugelaanvallers in het bijzonder) haalt van Ajax. Lijkt me voor het huidige Twente ook een meer dan prima speler.

Viel vorig jaar bij Utrecht tegen, maar dat is ook wel een heel ander niveau.
Hij is van Utrecht. Twente huurt hem van Utrecht.
 

De Groene Scout

Well-known member
Nathan Markelo is de volgende aanwinst. De nu 21 jarige rechterverdediger was jeugdinternational in zijn tijd bij Volendam en komt nu over van Everton, waar hij niet doorbrak. Ook dit zal een jaartje huren worden.
 

Atreides

Well-known member
Wat is er waar van die tamtam rond het mogelijk huren van Ekkelenkamp en Traore bij Ajax? Lijkt me voor beide partijen zéér interessant.

Mochten ze die Lang nog een jaartje huren heb je bovendien een prachtige 'Jong Ajax' achtige aanval.
 

de waan

Well-known member
Hoe lang blijft FC Twente nog doorgaan met ieder jaar weer een nieuw huurleger samenstellen?

Gaat er ooit nog weer iets van beleid gemaakt worden of zo?
 
Bovenaan