FC Twente nieuws

de waan

Well-known member
NEC ging dit seizoen van start met 8.5 miljoen en dat was een megabegroting, de meeste clubs zitten tussen de 2 en 3 miljoen.
En als je de vaste lasten die Twente heeft voor het stadion en aflossingen van oude schulden daar vanaf trekt?

erka

Well-known member
18 tot 20 miljoen :cab:

Dat is toch echt bizar hoog. Dat kan natuurlijk wel mits je voldoende inkomsten er tegenover zet, maar daar zit m nu juist de crux.

Pascallovic

Well-known member
18 tot 20 miljoen :cab:

Dat is toch echt bizar hoog. Dat kan natuurlijk wel mits je voldoende inkomsten er tegenover zet, maar daar zit m nu juist de crux.
Gewoon hoger dan de helft van de competatieve ploegen bijelkaar.

Spelersbudget van 4 miljoen hoorde ik. Ook dat is extreem hoog.
Nu eens kijken wat ze met dat budget gaan doen. Ik zie niet dat ze met deze achterhoede de JL in kunnen om meteen weer te promoveren.

Max

Administrator
Forumleiding
Afgelopen seizoen hadden ze ook al de begroting van een aantal eredivisieclubs bij elkaar.

De Wolf

Well-known member
Ik denk dat Twente wel binnen een jaar moet promoveren anders kunnen ze een faillissement aanvragen.
Daarnaast zullen ze wel wat spelers zoals Assaidi proberen te verkopen maar die zullen ook niet zoveel meer waard zijn.

Max

Administrator
Forumleiding
Zou serieus niet weten welke speler van FC Twente een versterking voor AZ zou zijn. Bespaar je de moeite van het kijken maar.

Bijen, Ter Avest en Jensen hebben toch wel talent? Weet niet of dat direct wat voor AZ is, maar wellicht wel voor andere eredivisieclubs.

delmaestro

Well-known member
Bijen, Ter Avest en Jensen hebben toch wel talent? Weet niet of dat direct wat voor AZ is, maar wellicht wel voor andere eredivisieclubs.

Dat zijn toch (bijna) allemaal verdedigers? Juist de achterste linies van Twente, gecompleteerd door dat meisje op rechtsback, illustreerden het beroerde niveau van deze selectie. Ik zou ze alledrie op dit moment ongeschikt achten voor alles wat linkerrijtje speelt. Misschien dat er een bij zit die zich kan optrekken als hij met betere spelers om zich heen speelt, maar dan mag hij dat eerst laten zien bij de clubs die net boven Twente zijn ge?indigd.

Bovenaan