En als je de vaste lasten die Twente heeft voor het stadion en aflossingen van oude schulden daar vanaf trekt?NEC ging dit seizoen van start met 8.5 miljoen en dat was een megabegroting, de meeste clubs zitten tussen de 2 en 3 miljoen.
Spelersbudget van 4 miljoen hoorde ik. Ook dat is extreem hoog.En als je de vaste lasten die Twente heeft voor het stadion en aflossingen van oude schulden daar vanaf trekt?
En als je de vaste lasten die Twente heeft voor het stadion en aflossingen van oude schulden daar vanaf trekt?
Gewoon hoger dan de helft van de competatieve ploegen bijelkaar.18 tot 20 miljoen :cab:
Dat is toch echt bizar hoog. Dat kan natuurlijk wel mits je voldoende inkomsten er tegenover zet, maar daar zit m nu juist de crux.
Nu eens kijken wat ze met dat budget gaan doen. Ik zie niet dat ze met deze achterhoede de JL in kunnen om meteen weer te promoveren.Spelersbudget van 4 miljoen hoorde ik. Ook dat is extreem hoog.
Het spelersbudget van NEC was dit seizoen rond de 2.5 miljoen.
AZ moet maar even gaan kijken voor dat Ajax dat doet.
Zou serieus niet weten welke speler van FC Twente een versterking voor AZ zou zijn. Bespaar je de moeite van het kijken maar.AZ moet maar even gaan kijken voor dat Ajax dat doet.
Van Halst is opgestapt.
Zou serieus niet weten welke speler van FC Twente een versterking voor AZ zou zijn. Bespaar je de moeite van het kijken maar.
Van Halst is opgestapt. Wat gek...
Bijen, Ter Avest en Jensen hebben toch wel talent? Weet niet of dat direct wat voor AZ is, maar wellicht wel voor andere eredivisieclubs.