Peet Bijen kan er niks van en is wellicht net iets minder slecht dan van de Lely. Ter Avest is langdurig geblesseerd en minder dan wat er nu in Alkmaar rondloopt. Jensen vind ik met alle respect ook minder talentvol dan wat AZ al heeft lopen aan middenvelders.Bijen, Ter Avest en Jensen hebben toch wel talent? Weet niet of dat direct wat voor AZ is, maar wellicht wel voor andere eredivisieclubs.
Van Halst is opgestapt. Wat gek...
Hoezo Tighadouini? Die egospeler heeft in zijn achtjarige profcarriere 1 aardig seizoen gehad en tijdens dat seizoen degradeerde hij met zijn club.
Jensen in het tweede van Feyenoord om te proberen.Als ik met die selectie van Twente de markt op moest, zou ik waarschijnlijk het hoogste prijskaartje aan Frederik Jensen hangen.
Daar zit echt wel muziek in zeker als diepgaande middenvelder. Nog jong en kan uitgroeien tot topper in de eredivisie.
En bij Cambuur was hij geweldig een half jaar al was dat wel JL.
Jensen in het tweede van Feyenoord om te proberen.
Dat seizoen in 25 wedstrijden 1540 minuten meegedaan en daarin 3 doelpunten gemaakt en 1 assist gegeven. Dat vind ik ook met FC Groningen als referentieniveau niet interessant. Dit seizoen in 24 wedstrijden 1099 minuten meegedaan en 2 doelpunten gemaakt (0 assists). Echt, waarom zou je er als FC Groningen aan beginnen.En in het seizoen 2016-17 bij Vitesse speelde hij ook niet slecht. Dat is dan samen al 2,5 jaar.
Mijn referentieniveau is Groningen h?, niet de Nederlandse top. En dan kan zo'n speler best ineens de geest krijgen mits omstandigheden juist zijn. Hij moet natuurlijk wel goedkoop zijn, als er een prijskaartje aan hangt wordt het al een ander verhaal.
We krijgen nog vuurwerkgeld terug van die achterlijke fans. Koopje dus.We hebben ergens nog wel 1,5 ton voor dit gokje.
Verhuisd naar de krochten van het forum :duim:
Verhuisd naar de krochten van het forum :duim:
En in het seizoen 2016-17 bij Vitesse speelde hij ook niet slecht. Dat is dan samen al 2,5 jaar.
Mijn referentieniveau is Groningen h?, niet de Nederlandse top. En dan kan zo'n speler best ineens de geest krijgen mits omstandigheden juist zijn. Hij moet natuurlijk wel goedkoop zijn, als er een prijskaartje aan hangt wordt het al een ander verhaal.
Ik denk dat ze tot het einde aan toe hun kop in het zand hebben gestoken en niet hebben erkend dat ze daadwerkelijk tegen degradatie moesten strijden.